2 órára terjesztette ki a Google Play a visszatérítést
A felhasználóknak ennyi idejük van eldönteni, kell-e vagy sem
A fizetős Google Play alkalmazások letöltése esetén a felhasználóknak mostantól 2 órájuk van eldönteni, hogy megtartják-e a programot, avagy sem. Ha két órán belül elhatározzák magukat, akár a pénzüket is visszakaphatják.
A Google Play áruházban az ingyenes alkalmazások mellett számos fizetős applikáció is található. Ezek esetén eddig nagy visszahúzó erő volt, hogy, bár bizonyos időkorláton belül visszatérítette a Google az összeget, ha mégsem azt töltötte le a felhasználó, amit szeretett volna, ám ez nagyon kevésnek bizonyult.
A felhasználóknak 15 percen belül kellett arról határozniuk, igényt tartanak-e az adott appra. Ha úgy döntöttek, nem ez az, amit kerestek, visszakapták pénzüket. A kérdés csak az, vajon mire elég 15 perc? Sokszor még arra sem, hogy valaki kipróbálja az adott programot. A letöltés, megnyitás, betöltődéssel majdhogynem ki is merül az időkeret.
A Google ezt az időintervallumot kiterjesztette 2 órára, amely azt jelenti, ha valaki két órán belül úgy dönt, nincs szüksége a programra, a teljes összeget visszakapja. Ehhez csak annyit kell tenni, hogy a Play Store-ban a saját appokra navigálni, ott pedig az adott programnál kiválasztani a „refund”, vagyis visszatérítés opciót. Ez a felirat csak a két órás perióduson belül jelenik meg, ha ez letelik, helyette az „uninstall”, vagyis az eltávolítás felirat tűnik fel.
Forrás: BGR.com
Kapcsolódó cikkek
- Ellenőrizze, hogy e-mail címe szerepel-e az ötmillió feltört Gmail-fiók között!
- Már a gízai piramisok és a nagy szfinx is elérhető Google utcaképen
- A Google szerint Androidra nem kell védelem
- A Sony SmartWear fronton is erősített
- Bemutatták Toshiba Chromebook 2-t
- Több mint egymilliárdan használják a Facebook Android appját
- Csomagszállító drónflotta kiépítésén dolgozik a Google
- Dübörög a Ki Mit Tube virtuális színpada
- Már PayPallal is lehet fizetni a Google Play Áruházban
- Több mint 1 milliárd alkalommal telepítették a Gmail Android verzióját
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Ünnepel a Samsung Galaxy Team európai sportolói csapata
Már csak 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44 európai Team Galaxy versenyzőt támogat – olyan sportolókat, akik a játékok során országukat képviselik –, hogy az olimpián is kihozhassák magukból a bennük rejlő lehetőségeket.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.