Hatékony értékesítés a legújabb trendek szerint
A Piac és Profit KKV-AKADÉMIA rendezvénysorozatának fókuszába szeptember 24-én az értékesítés kerül. A konferencián az eladásnövelés mellett a közösségi média felületek kiaknázása is terítékre kerül majd.
Vállalkozást építeni nem lehet eladás nélkül. A magyar vállalkozók viszont nem tudnak eladni, sőt! Úgy érzik, ciki értékesítőnek lenni. A marketing révén lesz ismert a termék és a cég, az eladást azonban nem helyettesíti az ismertség. Egy cég sikere múlik az értékesítés, az ügyfélkezelés színvonalán, megfelelő helyén kezelésén. Egy jó cégben minden munkatárs profi szinten kommunikál az ügyféllel. Főként azonban a vezető és az értékesítési csapat kell, hogy legyen a legjobb saleses.
Hogyan tudjuk manapság eladni a termékeinket, szolgáltatásainkat, milyen új, a mai kornak megfelelő eladási technikák, kommunikációs fogások, gyakorlatok eredményesek? Hogyan működik a sale személyesen, az interneten, e-mail-ben, adatbázisokon, közösségi oldalakon, webáruházakban? A legjobb szakemberektől szeptember 24-én a KKV- AKADÉMIA Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz című szakmai konzultációján minderre választ adnak!
A rendezvényen szakértők beszélnek többek közt arról, hogy milyen technikákkal tudja egy kkv-vezető márkát építeni, eladni cége termékeit és saját magát, mik azok a kommunikációs csatornák, helyzetek, amikor ő maga, személyesen tudja a legjobban leadni cégét brandjét, szakértelmét. A konzultáción kiderül, hogyan lehet az értékesítési csapat motivációját folyamatosan magas szinten tartani vagy, hogy milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez. Kiderül az is, hogy mi az a remarketing és hogyan használja egy cég a siker érdekében közösségi médiát.
A rendezvény végén a már jól ismert Üzleti kézfogó teremt alkalmat a résztvevőknek, hogy egymással is megismerkedjenek szervezett rendszerben, névjegycserével.
Kapcsolódó cikkek
- KKV-AKADÉMIA: a reklámadótól a tartalommarketingig
- Esély az etikus kapitalizmusra
- A közösségi média fortélyai a KKV-AKADÉMIÁN
- KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- IAITAM ACE konferencia Budapesten
- A webáruház új trendjei
- BYOD: A mobilbiztonság aktuális trendjei
- Smartmobil 2014: hazai startupok a világsiker küszöbén
- Marketing eszközök arzenálja
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.