Helyfüggő mobilmarketing már Magyarországon is
Az Amerikában és Angliában már sikeresen működő "helyfüggő mobilmarketing" szolgáltatást elsőként Magyarországon vezeti be a tizenhárom országban jelenlévő Deutsche Telekom, a megoldás technikai hátterét az IT Services Hungary Kft. (ITSH) biztosítja.
A program kidolgozása egy éve kezdődött, a rendszert négy hónapon át 25 multinacionális céggel tesztelték, abba mintegy 50 ezer ügyfelet vontak be. A fogyasztók és a hirdetők közötti kommunikációt "újragondoló" megoldás a T-Systems International fejlesztése.
A Magyar Telekom abban bízik, hogy az angliai példa alapján a három magyar mobilszolgáltató összefog, hogy közösen üzemeltessék a szolgáltatást. A tárgyalások hamarosan megkezdődnek - tájékoztatott az ITSH.
Kapcsolódó cikkek
- Negyedmillión túl a Telekom 4G előfizetőinek a száma
- Online reklám: növekszik a bannerkampányok szerepe és hatása
- KKV-AKADÉMIA: a reklámadótól a tartalommarketingig
- Telekom: vége a digitális kábel TV szolgáltatásnak, csak IPTV lesz
- Live stream a Szigetről
- Rendezvénysorozat e-kereskedésről és agrármarketingről gazdáknak
- Telekom: enyhén csökkent a bevétel és az eredmény
- A Telekom rangsorolta ügyfelei legkedveltebb úticéljait a roaming adatok alapján
- A Balatonon növelte 4G lefedettségét a Magyar Telekom
- A Magyar Telekom 1700 dolgozójától válik meg
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.