Új közösségi média alkalmazás a piacon – HashClash
Egy új, ingyenes közösségi média alkalmazás toborozza felhasználóit hazánkban, ám egy teljesen új elgondolással teszi mindezt. Minden eddig ismert asszociációt elfelejthetünk, ami a közösségi oldalakat illeti, a platform ugyanis egészen egyedi módon aktivizálja bázisát. Viszlát like-ok és kommentek: új módon lehet valaki aktív és „értékes”.
Egy hongkongi tulajdonú cég a mi fővárosunkból indul útjára, méghozzá egy közösségi média alkalmazással. A HashClash névre keresztelt megoldás azonban nagyban eltér az eddig ismert modellektől.
Felhasználó vagy tulajdonostárs?
Aki regisztrál a HashClash rendszerben, részvényt kaphat, ezáltal maga a felhasználó is tulajdonostárssá válik. A cég ezáltal a vállalat értékéből részesíti őket. Ennek ellenére azonban közel sem az üzletemberek alkotják a célcsoportot, hanem kifejezetten fiataloknak szól ez a platform.
Az ötletet a jelenlegi modellekből való kiábrándultság szülte. Egy Sanghajban tanuló magyar fiatalember indította el a kezdeményezést, mert megelégelte, hogy bár jelen van a közösségi oldalakon, ráadásul még aktív is, amiből szépen kaszálnak a tulajodnosok, ő maga azonban ebből mit sem lát.
Egy hongkongi befektető látott potenciált az ötletben, ráadásul bekerült a városállam InvestHK vállalata által meghirdetett “StartMeUpHK” verseny utolsó fordulójába is. Mostanra pedig már csak a felhasználók múlik, mit hoznak ki belőle.
Az értékes felhasználó
A HashClash egy teljesen új modell úttörőjeként vonul piacra. A platform lehetőséget biztosít az embereknek, hogy jó és hasznos projektjeiket közzé tegyék, és egyben értékeli is a felhasználók aktivitását. A személyre szóló tanúsítványokat a regisztrációt követően mindenki e-mailben kapja meg. A többi pedig már csak rajtuk múlik, ugyanis az elért eredmények és státuszuk alapján részesedhetnek majd a vállalat részvénycsomagjából.
Csiszár Gergő, a kezdeményezés ötletgazda-társalapítója szerint „egy ilyen felület csak akkor lehet igazságos és hatékony hosszútávon, ha ez részben a felhasználók saját tulajdonává is válik. Éppen ezért mi egy olyan céget építünk, ahol a legfontosabb befektetők, maguk a felhasználók is tulajdonolhatják a vállalatot. A HashClash így válhat a közösségi média Robin Hoodjává”.
Viszlát like és komment
Az új modell nem csupán a koncepcióban nyilvánul meg. A megszokott kedvelés, hozzászólás opciók is eltűntek, helyettük egészen új kifejezésekkel találkozhatnak a felhasználók,mint a Wave, Emotion pad és élő streaming.
- A “Wave” egy instant témaindítás. Résztvevője lehet két ember, vagy akár az összes felhasználó is. Ezáltal egy egyedi közösség jön létre, amelyben a résztvevők az adott témához kapcsolódó tartalmak (fotó, live stream, chat) segítségével kommunikálnak. A térkép segítségével továbbá csatlakozhatnak szimpatikus “Wave”-ekhez, de a felület arra is alkalmas, hogy egy adott helyszínhez kössön egy “Wave”-et, amely a felhasználók számára csak ott érhető el (pl. 50m-es körzeten belül).
- A megoszott tartalmak által kiváltott érzések egy intuitív “Emotion pad” segítségével mutathatók ki olyan kifejezésekkel, mint például: „Sexy”, ”Wow”, ”Wannabe”, ”Shocked” vagy ”Jealous”.
- A felhasználók élő streamekben is közvetíthetik aktuális élményeiket. A tartalmak csak valós időben, egyetlen alkalommal, egyszeri ismétlésben tekinthetők meg.
Az iOS-esek számára már elérhető az alkalmazás az iTuneson, az Android userek pedig október 6-ától tölthetik le készülékükre.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent a Rovio új játéka – Angry Birds Stella [Videó]
- Q2: az Android az okostelefon-piac 85%-át birtokolja
- Mobilalkalmazás segít eligazodni fogyasztóvédelmi kérdésekben külföldön
- Nemzetközi vizeken a Slingshot
- Új Android és iOS mobil malware-t fedeztek fel
- Az Android vezet a nagy európai országokban
- Egyre népszerűbb a foodpanda mobilalkalmazása
- Legfrissebb BKK járatinfók mobilon
- D-Link Wi-Fi Smart Plug: elektromos eszközeink távoli kezelésére
- Megjelent az első hazai védőoltásokat naplózó alkalmazás
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.
Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!
22. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, ’Az Év Honlapja’ pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre rekord mennyiségű 287 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 88 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület az ,,Amiről a sírok mesélnek - Avar temető Babarcon” lett, melyet a Pazirik Informatikai Kft. készített.
Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en
Az LG Electronics (LG) több mint 200 díjat és elismerést kapott az idei CES-en a háztartási elektronika, a szórakoztató elektronika, valamint a B2B megoldások terén bemutatott számos innovációjáért és technológiai újításáért.