Mesterséges intelligenciával segíti az ügyfélkezelést a Xerox
Intelligens ügyfélszolgálati megoldást fejlesztett a WDS, a Xerox innovációs leányvállalata. A WDS Virtuális Megbízott névre keresztelt alkalmazás képes arra, hogy megértse és ellenőrizze az ügyfelek panaszait, majd személyre szabott megoldást javasoljon ezekre. Pont úgy, ahogyan azt napjainkban a vevőszolgálati munkatársak teszik.
A Xerox fejlesztőközpontjával, a PARC-kal közös kutatás arra irányult, hogy a WDS Virtuális Megbízott szó szerint képes legyen tanulni az ügyfélszolgálatosoktól. Figyeli és elemzi azt, hogy ők miképpen orvosolják a felmerülő kérdéseket, és milyen megoldási javaslatokat kínálnak fel az érdeklődők számára. Pont úgy működik, mint mi, emberek, hiszen a tapasztalatok mélyítik el a tudását. Minél több információ, visszajelzés birtokába jut, annál hatékonyabban, komplexebben képes kezelni a beérkező megkereséseket.
De nem csupán a napi munkában nyújt segítséget. A WDS Virtuális Megbízott abban is hatékony támogatást biztosít, hogy a szervezetek felmérjék és elemezzék azokat az ügyfélszolgálati adatokat, amelyek addig házon belül, de feldolgozatlanul álltak rendelkezésre. Ezzel a megoldással alaposan, minden részletre kiterjedően feltérképezhetőek, szegmentálhatóak az ügyféligények, panaszok típusai, a kiváltó okok és azok kezelésének eredményessége.
A felhő-alapú szolgáltatásként elérhető WDS Virtuális Megbízottat a felhasználók igényeik szerint alakíthatják, és az automata „személyiség jellemzőit” többféleképpen is változtathatják. Egyebek közt a virtuális alteregó megjelenítését, vagy a hangjának tónusát módosíthatják a saját elképzeléseiknek megfelelően.
A fejlesztés várhatóan már a közeljövőben elérhető lesz a vállalatok számára.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilokra szánt megoldáscsomagot mutatott be a Symantec
- Életmentő-drónt mutattak be Hollandiában
- Nagy az érdeklődés az Apple Pay iránt
- Közel 400 millió forintos informatikai fejlesztés az MVH-nál
- WorkCentre 4265: a Xerox új multifunkciós berendezése a leggyorsabb irodai gépek között
- Katasztrófa esetén a Facebook értesíti a barátokat, rokonokat
- A 4G új korszaka kezdődik a Telekomnál
- Új adatvédelmi megoldás az Inteltől
- Megkezdődött az Alba Volán elektronikus utastájékoztatási rendszerének tesztüzeme
- A Xerox két új környezetbarát nyomtatója figyeli az irodai nyomtatási szokásokat is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
Innováció a légi szállítmányozásban
A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.