Egy magyar alkalmazás segíti a Facebook oldalak kezelőit
A Facebook céges oldalak kezelése sok energiabefektetéssel jár. A megfelelő tartalom megtalálása, közzététele, és hatásuk utánkövetése rendkívül időigényessé válhat, ha valaki hatékonyan szeretne kapcsolatot tartani a követőivel. A Postradar nevű új magyar startup a felmerülő nehézségeken képes enyhíteni.
A Facebook oldalakat fenntartó vállalkozások, illetve a több ügyfél online kommunikációját is felügyelő szakértők számára egyre nehezebbé válik a közösségi oldal hatékony használata. Nemcsak az ingyenesen elérhető felhasználók aránya csökken folyamatosan, de az érdektelen tartalmakat megosztó oldalak hosszú távon szinte teljesen eltűnhetnek követőik üzenőfaláról. A Facebook törekszik arra, hogy minél kevesebb haszontalan bejegyzés rontsa a felhasználói élményt, így az oldalak kezelőinek véges a hibalehetősége.
Az embereket mindig az aktualitások foglalkoztatják, így a népszerű tartalmak gyorsan végigsöpörnek az üzenőfalakon, sokszor már a néhány órával később történő megosztást is érdektelenség fogadja. Eddig is léteztek speciális alkalmazások a tartalom felkutatására, megosztására vagy a hatások elemzésére, de ezek összehangolása leginkább csak a közösségi média szakemberek számára lehetett reális cél. Mindenki mástól irreális elvárás volt, hogy a saját oldalát ilyen körültekintően menedzselje.
A Postradart úgy tervezték, hogy az oldalak kezelőinek három legfontosabb feladatát egymásra épülve könnyítse meg. Már az is nagy előny, hogy a kizárólag publikus adatokat vizsgáló alkalmazás segítségével a saját, és versenytársaink teljesítményét is egymás viszonylatában elemezhetjük. Az általunk kezelt oldalról a Facebook is részletes információkkal szolgál, de a konkurensekről szinte csak annyit tudhatunk meg, hogy milyen mértékben nőtt a követőik száma, minden egyéb információnak külön kell utánajárni.
Segítségével ezzel szemben összegyűjtve megfigyelhetjük, mikor aktívak a versenytársaink, mely posztjaik érdeklik a felhasználókat, vagy épp kik a közös követőink. Az eredmények kiértékelése ráadásul nemcsak a közösségi média szakemberei számára egyszerű, ugyanis interaktív grafikonok segítik a mindössze felhasználói szintű ismeretekkel rendelkező adminokat is.
A megfelelő posztok közzététele ettől önmagában még nem lenne könnyebb, mert jó tartalmakra bukkanni, és szinte a megjelenésük pillanatában megosztani azokat folyamatos időráfordítást igényel, ha az ember nem maga állítja elő őket. A Postradarba épített egyedi tartalomfigyelő rendszer segítségével azonban egy helyen követhetjük az általunk választott weboldalakon és blogokon megjelenő cikkeket, egyedi szűrési feltételeket állíthatunk be, és az ennek megfelelő új tartalmak megjelenéséről akár Facebook értesítést is kérhetünk.
Emellett a saját oldalunk megosztásait automatizálhatjuk is, tehát ha megjelenik egy a kritériumoknak megfelelő cikk, akkor előre beállíthatjuk, hogy azt mikor, és milyen formában ossza meg a Postradar. Egyszerű linkként is feltűnhet a hírfolyamban, de az alkalmazás akár a cikkből is tud képeket kiemelni, az oldalunk idővonalára feltölteni, majd a webcím mellé előre elkészített leírást is csatolni. Természetesen a saját tartalmaink megosztása is egyszerűbb, mert lehetőség van például galéria feltöltésére is, amelynek képei előre meghatározott időpontban és módon lesznek közzétéve.
„Korábbi munkánk során mi is tapasztaltuk, mennyi energiát kell egy Facebook oldal kezelésébe fektetni. Először egy egyszerű alkalmazást készítettünk, amely a kiválasztott weboldal tartalmainak megosztását automatizálta. Egyre többen kezdték használni, és ezt látva döntöttünk a Postradar létrehozása mellett." – mesélt Pauler Attila társalapító az előzményekről.
A jelenleg ingyenes alkalmazást folyamatosan fejlesztik, de már most is 36 országban, átlagosan 100 ezer bejegyzés megosztását végzi havonta. A jövőbeli tervek közt szerepel, hogy más platformokat is lehessen vele kezelni, de egyelőre a Facebook élvez prioritást.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- A közösségi média szétveri az étkezési kultúrát
- Menő az anti-Facebook
- Eltűnhetnek a bejegyzések a Facebookról
- Öncenzúrára késztet a Facebook és a Twitter
- Ingyen webelérést kínál Zambiában a Facebook Internet.org appja
- Magyarázkodik a Facebook
- Idegesítenek a Facebook alkalmazásmeghívók? Van megoldás!
- Ingyenes Facebook alkalmazással rukkolt elő a Kaspersky
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Ünnepel a Samsung Galaxy Team európai sportolói csapata
Már csak 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44 európai Team Galaxy versenyzőt támogat – olyan sportolókat, akik a játékok során országukat képviselik –, hogy az olimpián is kihozhassák magukból a bennük rejlő lehetőségeket.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.