Black Friday az eMagnál
November 28-án pénteken a Black Friday az eMaghoz „igazol”. A fekete pénteket, vagyis év legnagyobb bevásárló eseményét most az eMag webáruház is elhozza a magyar felhasználóknak.
Tavaly az amerikaiak több mint 57 milliárd dollárt költöttek el a Black Friday időszakában. Ez a nap az ünnepi bevásárlási időszak kezdete – közel ötven éve a hálaadást követő első pénteken – ebben az évben épp november 28-án. Az eMAGmost Magyarországra is elhozza a Black Friday eseményt.
A korábbi években más országokban szerzett tapasztalatok alapján óriási előkészületek előzik meg az eMAG-nál a most péntekre, november 28-ára eső eseményt. Kifejezetten erre az akcióra több mint 100 ezer terméket halmoztak fel: többek között több mint 10 ezer mobiltelefont, 10 ezer táblagépet, 3 ezer televíziót, valamint játékot, babaápolási terméket, könyvet, és háztartási kisgépet.
A magyar vásárlók az év legnagyobb kedvezményével vásárolhatják meg ezeket a termékeket, csak ezen az egy napon. A termékek széles köre érhető el a legjobb áron: például iPhone-ok, Samsung okostelefonok, tabletek, televíziók, játék konzolok és sok más. Természetesen az ezekre az ajánlatokra is vonatkoznak az eMAG különleges szolgáltatásai, mint például az ingyenes házhozszállítás.
Már május óta készülnek az év legnagyobb bevásárló eseményére. Több mint 150 kamionnyi fuvart szentelnek csak erre az alkalomra, melyek óránként indulnak majd a raktárból. A hatékony és gyors szállítás érdekében az akció napján mindegy 240 ember dolgozik majd a raktárakban, a nap 24 órájában. Továbbá a gondtalan vásárlás élmény érdekében a webáruház több mint 200 informatikai szakembere dolgozik a Black Friday ünnepen. Mintegy 312 millió forintnyi összeget költöttek az informatikai infrastruktúrára, illetve körülbelül 125 millió forintot szoftverfejlesztésre, emellett raktárkapacitását is bővítette.
Kapcsolódó cikkek
- Könyvekkel bővült az eMAG webáruház kínálata
- Itthon is terjed a „klikkelj és hozd el” vásárlás
- Biztonsági aggályok fogják vissza az online fizetési szolgáltatások használatát
- Ma kedvezménydömping van az interneten
- Ingyenes áruvisszaküldési szolgáltatást indít a PayPal Magyarországon
- A posta helyett a futárszolgálatot választják a webáruházak
- A női nem vásárlási szokásai az eMagon
- Novemberben lesz a SzEK.org őszi konferenciája
- Biztonságosabb lesz az adásvétel a Vaterán
- Sok mobiltelefont vesznek az eMAG oldalán
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.