IBM MobileFirst: alkalmazások iOS-re

MTI Sajtóadatbank, 2014. december 14. 08:20

Az Apple és az IBM útjára bocsátotta az iOS-re fejlesztett IBM MobileFirst megoldások első hullámát: olyan üzleti célra szánt alkalmazásokat és az ezeket támogató felhőszolgáltatásokat, amelyek az IBM big data és analitikai képességeivel vértezik fel a vállalatok iPhone- és iPad-használóit.

z iOS-re fejlesztett IBM MobileFirst megoldások mostantól elérhetők a banki, kereskedelmi, biztosítási, pénzügyi, telekommunikációs, kormányzati vagy airline piacokon működő vállalati ügyfelek számára. Az első IBM ügyfelek között, akik már jelezték, hogy támogatják az iOS-re fejlesztett alkalmazásokat, ott van a Citi, az Air Canada, a Sprint és a Banorte.

 



Az iOS-re készült MobileFirst megoldások célja, hogy egy szinttel elmélyítsék a vállalati mobilitást, segítenek az alkalmazottaknak, hogy vállalatuk minden tudásához, képességéhez hozzáférjenek – az IBM szerint gyorsabban, könnyebben és biztonságosabban, mint valaha.

A szoftverek kizárólag iPhone-ra és iPadre készültek, biztonságos környezetben érkeznek, analitikával kiegészítve, s a legfontosabb üzleti folyamatokhoz illesztve. Az alkalmazások szervezetre szabhatók, könnyen használatba állíthatók, kezelhetők és frissíthetők az IBM-nek kifejezetten az iOS eszközök számára kínált felhőszolgáltatásán keresztül, miközben az adatok, az alkalmazások és a készülékek is teljes biztonságot élveznek.

 

hirado.hu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09