Már 150 ezren töltötték le a díjnyertes Én kicsi Tescóm alkalmazást

forrás: Prím Online, 2014. december 16. 12:41

A Tesco saját fejlesztésű „Én kicsit Tescóm” játékalkalmazását már 150.000 felhasználó (128.000 Android és 22.000 iOS) töltötte le és a játékban 13.000.000 munkafolyamat indult megjelenése óta. Az applikáció segítségével, játékos módon bárki kipróbálhatja, hogy milyen egy áruházat üzemeltetni, az árukészlet megrendelésétől kezdve, a polcok elhelyezésén át, egészen az áruház feldíszítéséig. A megoldás sikerességét a letöltések mellett az eFestival 2014 verseny Gamification kategóriájának 2. helyezése, valamint a Kreatív által másodszor meghirdetett Mediadesign verseny, Mobil főkategória – Mobilalkalmazások kategóriájában elért shortlist-es pozíció is bizonyítja.

Az alkalmazásban Tesco Timi segítségével megépíthetjük és szépíthetjük saját Tesco áruházunkat, valamint megismerhetjük az áruház működtetéséhez szükséges folyamatokat. A hasznos információk megszerzése után kreativitásunk és tudásunk alapján elkezdhetjük üzemeltetni saját üzletünket, amelyet a játékban eltöltött idő mennyiségével egyenes arányban, egyre gyorsabban fejleszthetünk. Lehetőségünk van arra is, hogy az ismerősökkel kereskedjünk, üzletet kössünk, a játék gyorsítása érdekében pedig a heti feladatok elvégzéséért további bónusz is szerezhető. Annak érdekében, hogy a felhasználók a játék során valósághoz hű megoldásokkal találkozhassanak, a játékban meghirdetett akciók megegyeznek a Tesco akciós újságában meghirdetett akciókkal.

 



A legújabb frissítéseknek köszönhetően egy játékon belül több áruházat is nyithatunk, párhuzamosan fejleszthetjük őket, és akár a Facebook alkalmazásban található 3500 Rubik dekorációval is díszíthetjük azokat. 10 új termékkel találkozhatunk a különböző pultoknál, a régi termékek dizájnja frissült, a YouTube videók megtekintésével és reklámozásával pedig drágaköveket gyűjtögethetünk. A fentieken kívül a webshopban bővített ajánlatokkal, napi kihívásokkal – melyek közül kiválaszthatjuk a szintet és a teljesítés sorrendjét – valamint hetente új, design cserélő kihívásokkal találkozhatunk. A jövőben Angry Bidrs dekoráció teszi még izgalmasabbá a játékot, az eredményekről és a frissítésekről push üzenetekben kapunk értesítést, valamint az aktuális egyenlegünket és az összegyűjtött Tesco pontok alakulását is nyomon követhetjük majd a játékban.
 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05