Sikeres évet zárt a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.

forrás: Prím Online, 2015. január 5. 15:34

2014. július elseje óta működik az országosan egységes mobilparkolási rendszer, amelyet december végéig a várakozásoknál többen használtak. A szolgáltatást a második félévben 7,8 millió alkalommal vették igénybe, miközben 642 ezer autópálya-matrica és HU-GO viszonylatijegy-vásárlási tranzakciót is lebonyolított a rendszer. 

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. szakembereinek várakozásához képest többen fizették ki mobillal közterületi parkolási díjukat 2014 második félévében, az országosan egységes mobilfizetési rendszer elindulása óta. A Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül csak decemberben mintegy 1,3 millió parkolást, illetve 108 ezer autópálya-matricát és HU-GO viszonylati jegyet értékesített a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.

 

Az autósok mobilfizetési hajlandóságával egyenes arányban élénkül a piaci szereplők érdeklődése is, amit jól mutat, hogy a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. kezdetben öt, decemberben pedig már tizenegy viszonteladó partnerrel értékesíti a különféle, közlekedéshez kapcsolódó közszolgáltatásokat.

 

A mobilparkolási szolgáltatás, az autópálya-matrica és a HU-GO viszonylati jegy mobilfizetésének biztosítása mellett a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. számos új, innovatív, a közszolgáltatások minőségének javítását és a felhasználói komfort növelését célzó fejlesztést indított el. Ezek közül kiemelendő a közösségi közlekedés korszerűsítésében stratégiai szerepet játszó Nemzeti Egységes Jegyrendszer Platform, az országos egységes elektronikus jegyrendszer létrehozásához szükséges know-how-t a társaság saját szakembergárdája fejlesztette ki.

 

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. július 1. - december 31. (féléves) üzemi statisztikai adatai:

 

- Összes mobilparkolási tranzakció száma (alkalom): 7 842 ezer

- Összes parkoló ellenőri lekérdezés száma (alkalom): 6 796 ezer

- Összes mobilparkolásból származó forgalom:  3 391 000 ezer Ft

- Összes autópálya e-matrica és HU-GO viszonylati jegy vásárlások száma (alkalom): 642 ezer

- Összes autópálya e-matricából és HU-GO viszonylati jegyből származó forgalom: 3 150 000 ezer Ft

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05