Mobilfizetési alkalmazásokat fejlesztett a Cellum
A mobilfizetési rendszert támogató alkalmazásokat fejlesztett a Cellum Innovációs és Szolgáltató Zrt., a 174,45 millió forintos projekt a Gazdaságfejlesztési Operatív Program 70 százalékos támogatásával valósult meg.
A közlemény szerint egy másik applikáció a mobilalapú jegyvásárlást könnyítheti.
A Cellum mobilpénztárcába integrálható hűségkártya funkciót is készített, amellyel a felhasználók okostelefonjukon virtuális pontgyűjtő kártyát igényelhetnek és használhatnak. A vállalat mobilkupon kezelő applikációja pedig alkalmas lehet arra, hogy a kereskedők a papírkuponok helyett személyes kedvezményeket adjanak vásárlóiknak.
Az innovációs projekt 121,64 millió forintos uniós támogatást kapott, a társaság szorosan együttműködött a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel.
A 2000-ben alapított Cellum Csoport 2011 óta több leányvállalatot alapított európai országokban, képviseleti irodát nyitott Észak-Amerikában és Ázsiában. Újításai az okostelefonon keresztül történő vásárlásokat egyszerűbbé és biztonságossá tették. Partnerei között szerepel a Telenor, a Magyar Telekom és a MasterCard is.
A cég csaknem 80 százaléka magyar tulajdonban van, részben az OTP kockázati tőkebefektetési alap is tulajdonosa. Az Igazságügyi Minisztérium nyilvános adatbázisa szerint 2013-ban a társaság 271,2 millió forintos veszteséggel zárt, 296,5 millió forintos nettó árbevétel mellett.
A Cellum a deficitet a magas humánerőforrás-igénnyel és azzal indokolta az MTI-nek, hogy termékei iránt fokozatosan nő a kereslet.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil bankkártya-terminál: új mobil fizetési megoldás a biztosítási piacon
- A Samsung kezében a Loop Pay
- Az okostelefonos fizetés és a drónok éve vár ránk
- Már mobilról is megvehetjük az új autópályamatricákat
- Sikeres évet zárt a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
- A Cellum fejlesztette a Telenor mobilfizetési alkalmazását
- Mobilalapú pénzügyi szolgáltatást indít a Telenor
- Bitcoinnal is lehet fizetni a román mobilPay rendszerben
- Módosították MobilTárca alkalmazást
- Mennyire használják az emberek az Apple Payt?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.