Franchise trükkök első kézből
A franchise mint sikeres üzleti modell. De hogyan? Nos, sikeres gyakorlatok akadnak hazánkban is szép számmal, melyek jó része kihasználva a hálózati működésben rejlő erőt, még növekedni is tudtak. Nem ágazatfüggő, milyen ágazatból lesz sikeres franchise, de az biztos, hogy könnyen másolhatónak kell lennie az eredeti üzletnek.
A franchise forma dinamikus és hatékony, ha egy sikeres vállalkozás növekedni szeretne, és hozzájárul a foglalkoztatás bővítéséhez is. Újabbnál újabb sikersztorik, rohamosan bővülő hálózatok hívják fel az üzleti szektor figyelmét a franchise-ra mint követni érdemes üzleti modellre. Nem véletlen, hogy ezt a nehéz gazdasági környezetben is eredményes konstrukciót sikeresen alkalmazza a franchise-átadó és -átvevő is.
Magyarországon közel 350 franchise-átadó hálózata működik, és a közel 20 ezer franchise-átvevő partner 100 ezer főt foglalkoztat a Magyar Franchise Szövetség adatai szerint. A láncok tagjai, úgy tűnik – ahogyan a világon mindenhol –, Magyarországon is nagyobb arányban élték túl a válságot, mint a „magányos” kis- és középvállalatok. Sőt, voltak olyanok is, amelyek kihasználva a hálózati működésben rejlő erőt, még növekedni is tudtak.
A Piac és Profit KKV-AKADÉMIÁJÁNAK következő rendezvényén a franchise-ok kerülnek fókuszba március 26-án, ahol számos új modell és sikersztori is bemutatkozik.
A konferencián továbbá a franchise modell kritériumairól, a kézikönyv elkészítéséről, a működőképes marketingről, az egységes arculat fontosságáról is szó lesz. Sok gyakorlati tudást, ismeretanyagot, tapasztalatot adnak át, melyek azonnal hasznosíthatók az üzletmenetben.
Kapcsolódó cikkek
- Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
- Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- Evolution & Mobile Hungary 2015: félmillió poszt és 20 ezer tweet születik naponta a magyar weben
- Evolution & Mobile Hungary 2015: félmillió poszt és 20 ezer tweet születik naponta a magyar weben
- A webáruházak holnapja és vasárnapja
- A webáruházak holnapja és vasárnapja
- SM 2015: hogyan építsünk nemzetközileg sikeres techcéget Magyarországon?
- SM 2015: hogyan építsünk nemzetközileg sikeres techcéget Magyarországon?
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.