Április 17-én indul a Samsung Galaxy S6 és S6 edge nemzetközi kampánya
Februárban debütáltak a Samsung legújabb csúcsmobiljai, néhány nap múlva pedig indul a nemzetközi Next is now kampány, amelyben bemutatkoznak a Galaxy S6 és Galaxy S6 edge okostelefonok.
A napokban indul az új Samsung mobilok nemzetközi kampánya, mely április 17-én, a Mark Romanek által rendezett reklámfilmmel indul. A rendező nevéhez fűződik számos vírus videó, többek között a Nike „Voices", és a Call of Duty számítógépes játék „Ghost teaser" reklámfilmje. A Next is now koncepcióban a jövő megismerésének vágyát öntik képi formába, miközben a Galaxy S6 és S6 edge funkcióinak köszönhetően – így például a vezeték nélküli töltés, gyors töltés, kamera funkciók vagy éppen az ívelt dizájn – a jövő most valóban elérhető közelségbe kerül.
A mostani 60 másodperces – itthon 30 másodperces – reklámfilmet több kisebb film is követ majd, amelyekben mindennapi, mégis izgalmas helyezetekben tűnik fel a Galaxy S6 okostelefon. A reklámfilmben a népszerű brit énekes-zeneszerző Rita Ora is látható, ahogy a legújabb „New York Raining" című slágerét énekli a stúdióban.
A Samsung legújabb Galaxy S6 és S6 edge okostelefonjai Magyarországon április 17-től kaphatóak. Ezen a napon a vállalat két budapesti bevásárlóközpontban, a WestEndben és az Allee Bevásárlóközpontokban lévő Samsung Experience Store-okban külön eseményekkel is készül 10 és 18 óra között. Az üzletekbe betérő érdeklődők egy különleges játékban vehetnek részt, ahol értékes nyereményekkel gazdagodhatnak.
A Samsung Galaxy S6 és S6 edge készülékek már előrendelhetők minden operátornál, illetve a Samsung Experience Store-okban.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone-hoz érkeznek az új Samsung Galaxy modellek
- Rekordszámú előrendelés érkezett a Galaxy S6 és S6 edge modellekre
- Elindult a Samsung Galaxy S6 előregisztrációja a Vodafone-nál
- Új zászlóshajó mobilok a Samsung háza táján – Galaxy S6 és az S6 Edge
- Samsung Galaxy A3 és A5 a Vodafone-nál
- Az Apple utolérte a Samsungot
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: