A Tisza cipő is ott lesz a SzEK.org konferenciáján
Miért éri meg egy gyártónak webshopot üzemeltetni?
Vajon miért is jó egy webshop létrehozása gyártóként? Egy magyar cipőmárka tulajdonosa mesél majd erről az idei SzEK.org konferencián, ahol saját tapasztalataik bemutatásával aknázzák ki a terület nyújtotta lehetőségeket.
Egyelőre ugyan gyerekcipőben jár a Tisza Cipő webáruháza, azonban gyorsan nő a forgalma és az ősszel a francia piacon is ráerősítenek az online értékesítésre. Az indulásnál még kevesebb figyelem jutott a marketingre, azonban most már szakemberek bevonásával igyekeznek népszerűsíteni a szolgáltatást.
Számukra elkerülhetetlen volt, hogy megjelenjenek az online piacon is, Vidák László, a Tisza Cipő ügyvezető igazgatója szerint azonban a speciális termékkör miatt elég sokáig halogatták ezt a lépést, a nagy kihívást az jelentette számukra, hogyan tudják megoldani a cipő méretének beazonosítását. A fő céljuk az volt, hogy mindenki számára könnyen elérhetővé tegyék a termékeiket, és végül tavaly december másodikán elindították a webáruházukat.
Az európai rendelések január 7-től váltak lehetővé, február 4-től pedig a világ bármely pontjáról tudnak vásárolni az emberek. Úgy tűnik, van is erre igény, ugyanis már Kanadából is érkezett rendelés.
Ha pedig kíváncsiak vagytok, hogyan növlik forgalmukat az online térben, milyen módszereken használnak, a SzEK.org konferencián megtudhatjátok.
Kapcsolódó cikkek
- Az Intel, a Microsoft és a Baidu vezetői is csatlakoznak a Lenovo Tech Worldhöz
- Media Hungary: a versenyt a szolgáltatás minősége generálja
- Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon
- Z-generáció: az vagy, amit felteszel
- Media Hungary 2015: a könnyzacskóinkra hajtó reklámok tarolnak a közösségi médiában
- Rendszergazdáknak mutatott be új megoldásokat a Microsoft az Ignite Konferencián
- Minden második informatikus látott már sikeres hackertámadást
- Mennyit ér egy lojális vásárló szavazata, avagy hol szeretünk online vásárolni?
- Továbbra sem szeretünk neten vásárolni
- Hogyan érvényesítsük a garanciát külfödön online vásárolt termék esetén?
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.