Univerzális fizetési platformon dolgozik a PayPal

Vértes Judit, 2015. május 27. 15:18

A PayPal elnöke, Dan Schulman közölte, olyan fizetési platformot szeretne létrehozni, melyet minden kereskedő és vásárló használ, az eszköztől függetlenül. Az 57 éves ügyvezető, aki korábban négy évet dolgozott az American Expressnél, elmondta, a következő három, öt, tíz évben alapvető változások lesznek, melyek jelentős része a mobil és POS fizetéseket érinti.

Univerzális fizetési platformot szeretne létrehozni a PayPal. Schulman természetesen azt szeretné, ha a PayPal jelentős szerepet kapnak ezekben a folyamatokban. A vállalat stratégiájának egyik része, hogy a OneTouch webes szolgáltatás mobileszközökről is elérhető legyen, illetve integrálja a Bigcommerce vállalatot, mely egy Austin központú e-kereskedelmi szoftvereket gyártó startup cég.

 

Az áprilisban bevezetett OneTouch webes szolgáltatás lehetővé teszi a 165 millió PayPal felhasználónak, hogy könnyedén bonyolítsanak le tranzakciót bármelyik weboldalról, anélkül, hogy végig kellene menniük a fizetési adatok megadásának hosszadalmas procedúráján.


A OneTouch összekapcsolása a mobileszközökkel azt jelenti, hogy a PayPal felhasználóknak nem kell feltétlenül letölteniük a PayPal alkalmazást, hanem elegendő, ha legalább egyszer bejelentkeztek valamely mobileszközön keresztül. Az, hogy mobileszközökről is elérhető a OneTouch, egyszerűbbé teszi a vásárlást.

 

A Bigcommerce vállalattal való együttműködés egy újabb híd lehet az online és offline kereskedelem között, a szoftverek segítik a kis vállalkozásokat bekapcsolódni az online kereskedelembe. A Bigcommerce jelenleg 90000 bolttal rendelkezik több, mint 100 országban világszerte, és évente 5 milliárd dollárnyi forgalmat produkál.

 

Bill Ready elnökhelyettes hivatkozott a Paydiant „white-label” alapú fizetési szolgáltatásra is, melyet a PayPal idén vásárolt, 280 millió dollárért. Ready nem tért ki a Paydiant működésére, de elmondta, hogy az új technológia segítségével lehetőség lesz okostelefonokon keresztül is kuponos vagy más kedvezményes vásárlásokra.
 


A 17 éves fizetési rendszer szolgáltató vállalat növekedése – ami korábban az eBay leggyorsabban fejlődő üzletága volt – lelassult, részben a mobileszközökön megjelenő konkurenciák (Apple, Square, Stripe) miatt.

 

A 451Research kutatása szerint a felhasználók 45%-a használja inkább vásárláskor az Apple Pay rendszerét szemben a PayPal rendszert preferálók 28%-ával.

 

Forrás: Mashable.com

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09