Az Ericsson nyitott innovációs teret alapít Budapesten
Az Ericsson nyitott innovációs teret alapít budapesti kutatás-fejlesztési központjában, az úgynevezett "Garázs" teret biztosít a mobil szolgáltatók, a vállalkozások, a fejlesztők, az egyetemek és a végfelhasználók együttműködésére
Valter D'Avino, az Ericsson nyugat- és közép-európai régiójának vezetője kifejtette, hogy a Garázs első lépésként a felhő alapú infrastruktúrára és a virtualizációra összpontosít majd. Hozzátette: "Úgy gondoljuk, hogy ez a terület átalakítja majd az új szolgáltatások piacra kerülését."
A közlemény idézi Péceli Gábort, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) rektorát, aki a közlemény szerint elmondta: "Ez az új kezdeményezés meglátásom szerint eszköz arra, hogy közös tevékenységeinket egy magasabb szinten folytassuk, ahol az iparág kiaknázhatja az eredményeinket és építhet rájuk. Kutatómunkánk ipari alkalmazása inputként szolgálhat az oktatásunk számára, és a mérnökök új generációját vértezheti fel ezzel a naprakész és gyakorlati tudással." A rektor hozzátette, hogy a BME már több mint 23 éve együttműködő partnere az Ericssonnak.
Chris Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója a közlemény szerint nagyszerű kezdeményezésnek tartja az Ericsson Garázst. Véleménye szerint "remek hely lesz, ahol valamennyi szereplő összefoghat, együttműködhet egymással és a különböző iparágakon átnyúló innovatív szolgáltatásokkal jelenhet meg a piacon."
Kapcsolódó cikkek
- Egyre többet költ kutatás-fejlesztésre Kína
- Egyre többet költ kutatás-fejlesztésre Kína
- Közel két milliárd dollárt fordít fejlesztésre a 3M
- Közel két milliárd dollárt fordít fejlesztésre a 3M
- A Nokia bővíti magyarországi kutatás-fejlesztési központját
- A Nokia bővíti magyarországi kutatás-fejlesztési központját
- Mezőgazdasági tudásközpont létrehozását célzó kutatás indult
- Mezőgazdasági tudásközpont létrehozását célzó kutatás indult
- Az Ericsson is beszáll a startup utánpótlásba
- Az Ericsson is beszáll a startup utánpótlásba
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.