Az Ericsson nyitott innovációs teret alapít Budapesten

forrás: Prím Online, 2015. május 28. 08:36

Az Ericsson nyitott innovációs teret alapít budapesti kutatás-fejlesztési központjában, az  úgynevezett "Garázs" teret biztosít a mobil szolgáltatók, a vállalkozások, a fejlesztők, az egyetemek és a végfelhasználók együttműködésére

Az új technológiai inkubátor laboratórium az infokommunikációs technológiai (IKT) iparág számára olyan fontos témákon dolgozik majd, mint a felhő alapú infrastruktúra, a virtualizáció, az 5G és az IoT (Internet of Things). A nyitott innovációs tér tevékenységei közé tartozik majd a technológiafejlesztés, integráló tevékenységeken keresztül megvalósuló szorosabb együttműködés, közös innováció és prototípusfejlesztés, továbbá bemutatók szervezése az operátorok és a vállalkozások számára.
 

Valter D'Avino, az Ericsson nyugat- és közép-európai régiójának vezetője kifejtette, hogy a Garázs első lépésként a felhő alapú infrastruktúrára és a virtualizációra összpontosít majd. Hozzátette: "Úgy gondoljuk, hogy ez a terület átalakítja majd az új szolgáltatások piacra kerülését."
 

A közlemény idézi Péceli Gábort, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) rektorát, aki a közlemény szerint elmondta: "Ez az új kezdeményezés meglátásom szerint eszköz arra, hogy közös tevékenységeinket egy magasabb szinten folytassuk, ahol az iparág kiaknázhatja az eredményeinket és építhet rájuk. Kutatómunkánk ipari alkalmazása inputként szolgálhat az oktatásunk számára, és a mérnökök új generációját vértezheti fel ezzel a naprakész és gyakorlati tudással." A rektor hozzátette, hogy a BME már több mint 23 éve együttműködő partnere az Ericssonnak.
 

Chris Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója a közlemény szerint nagyszerű kezdeményezésnek tartja az Ericsson Garázst. Véleménye szerint  "remek hely lesz, ahol valamennyi szereplő összefoghat, együttműködhet egymással és a különböző iparágakon átnyúló innovatív szolgáltatásokkal jelenhet meg a piacon."

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05