További elbocsátásokra készül a BlackBerry
A szerkezeti átalakítások miatt további alkalmazottak elbocsátását tervezi a BlackBerry az okostelefon-szoftver és az alkalmazásfejlesztő ágazatból.
Megválik több dolgozójától is a BlackBerry. A munkaerő csökkentése része a vállalat céljának. A cég a mobil menedzsment és biztonsági szoftverek eladását szeretné növelni.
A múlt hónapban az a hír járta, hogy a BlackBerry bezárja a svéd irodáit, de a cég szóvivője nem erősítette meg a hírt.
A BlackBerry piacvezető volt az okostelefonok, és elsősorban a vállalati okostelefonok között. Amikor 2007-ben megjelent az iPhone, azt gondolták, nem fogja jelentősen befolyásolni az üzletüket.
Alábecsülni az Apple és a Google erejét azonban végzetes hibának bizonyult. 2013-ban a BlackBerry leváltotta a korábbi vezetőt, Thorsten Heiinst, de addigra már késő volt. A jelenlegi ügyvezető igazgató, John Chen azóta is azon dolgozik, hogy megváltoztassa a folyamatokat, de ez nem könnyű.
Forrás: techspot
Kapcsolódó cikkek
- GPS céget vásárolt az Apple
- GPS céget vásárolt az Apple
- A Microsoft és a Xiaomi is szemet vetett a BlackBerryre
- A Microsoft és a Xiaomi is szemet vetett a BlackBerryre
- A Nokia nem siet eladni Here térképszolgáltatását
- A Nokia nem siet eladni Here térképszolgáltatását
- John Chen szerint lehet még nyereséges a BlackBerry
- John Chen szerint lehet még nyereséges a BlackBerry
- Carra Anita lett a UPC Magyarország marketingvezetője
- Carra Anita lett a UPC Magyarország marketingvezetője
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.