Robotizált folyamatmenedzsment a Xeroxtól

forrás: Prím Online, 2015. június 13. 16:02

Új mérföldkőhöz ért az automatizálás az üzleti folyamatok kiszervezésében. A Xerox legújabb, robotizált folyamatmenedzsment megoldásai - a Xerox ClearSight Automated Intelligence és a Xerox ClearSight Case Management - arra tesznek kísérletet, hogy a nagy leterheltséggel járó, sok időt igénylő, manuális adminisztrációs teendők alól felszabadítsák a dolgozókat, akik ennek köszönhetően a magasabb hozzáadott értéket képviselő feladataikkal foglalkozhatnak.

A Xerox ClearSight Automated Intelligence elnevezésű szoftver az adatfeldolgozásban nyújt gyors és hatékony segítséget. Arra programozták, hogy a különböző forrásokból (többek közt email, táblázatok) érkező információk alapján frissítse, rendszerezze az adatbázisokat. Továbbá képes arra, hogy az adatokat összegyűjtse és megfelelő csatornákon, alkalmazásokon keresztül eljutassa azokhoz, akik ezekből dolgoznak.

A Xerox ClearSight Case Management szoftver szintén arra helyezi a hangsúlyt, hogy azonnali információs támogatást nyújtson a felhasználóknak. Működése egyszerű. A telefonon, online úton beérkező ügyfélkérés témája alapján azonnal elindítja a keresést az adatbázisban és összeszedi azokat az információkat, amelyek a kérdés kapcsán relevánsak. Minden összegyűjtött információt azonnal továbbít az ügyfélszolgálati munkatárs számítógépének képernyőjére, aki ezek alapján, pillanatokon belül teljes körű felvilágosítást adhat az érdeklődőnek. Ennek a megoldásnak a birtokában felesleges az ügyfélszolgálatosokat tréningezni a mappák használatából, az üzleti folyamatok adminisztrációjából. Ezt a feladatot a szoftver tökéletes minőségben elvégzi helyettük.

 



Mindkét szoftver széles körben alkalmazható, a legváltozatosabb iparágakban. A tömegközlekedési tájékoztatásban éppúgy, mint az egészségügyi adminisztrációban, vagy a pénzügyi kimutatások elkészítésekor.

A vállalat sikerrel tesztelte legújabb fejlesztéseit élesben is. A Xerox ClearSight Automated Intelligence használatával többek közt az amerikai Horizon Healthcare Services egészségbiztosító követeléskezelő elektronikus rendszerét alakították át. Ennek beiktatásával minimálisra csökkentek a rendszer hibái és az adatok pontossága közel száz százalékos lett. Szintén a Xerox megoldását alkalmazták az új-mexikói szövetségi egészségügyi rendszer modernizálásához. A Xerox ClearSight Case Management szoftvernek köszönhetően a töredékére esett vissza az az idő, amit ma már a dolgozóknak adminisztrációval kell tölteniük.

Kulcsszavak: folyamatmenedzsment Xerox

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09