Már 600 ezer LinkedIn-tag van Magyarországon
Kevesebb, mint egy év alatt százezerrel gyarapodott a hazai LinkedIn-felhasználók tábora. A LinkedIn-tagság hivatalosan július 9-én érte el a hatszázezres taglétszámot Magyarországon. A portál a világ legnagyobb szakmai, üzleti közösségi oldala, 350 millió felhasználója van.
Magyarországon 2011-ben 150 ezer tagja volt a közösségi oldalnak, két évvel később a tagság megduplázódott. 2013 elejére a tagság elérte a 300 ezer főt, majd egy évvel később már félmillió felhasználója volt hazánkban – mondta el Bánki Tamás LinkedIn-szakértő.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Nőtt a bevétele, de veszteséges a LinkedIn
- Félmillióra nőtt a magyar Linkedin tagság
- Közösségi médiamutatók hazánkban
- Közösségi élet a Facebookon túl
- Helyi sajátosságokkal indul a LinkedIn álláskereső portál kínai változata
- Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául
- Több mint 250 millióan a LinkedInen
- LinkedIn – már az érintőképernyős Asha modelleken is
- Megugrott a LinkedIn bevétele
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.