Játéktervező és -elemző képzést indít a Műszaki Egyetem
A digitálisjáték-ipar a 2010-es évek elejére a tartalomszolgáltató kulturális iparágak legnagyobb szegmensévé vált, ennek fontosságát számos nyugati országban felismerték már, Magyarországon most indul először ilyen típusú képzés.
A kilencvenes években a játékipar autodidaktákkal indult el, akik saját nyolc-tíz éves tapasztalataikat alkalmazták a munkában. A szektor elképesztő mértékben növekszik, s már rég megelőzte a filmes iparágat, beleértve Hollywoodot is.
Kapcsolódó cikkek
- Bővült a PlayStation Store kínálata
- Vortex, a programozható játékrobot
- Digitálisan analfabéta a diákok többsége
- Robotprogramozásról lányoknak
- Kupakokkal fizetett egy játékos a Fallout 4-ért
- A Huawei közreműködésével hozzák létre Brüsszelben a „jövő campusát”
- IVSZ: az iskolarendszer képtelen válaszolni a XXI. századi kihívásokra
- 1 terrabájtos PS4 konzolt mutatott be a Sony
- Korábbi játékokkal is kompatibilis lesz az Xbox One
- Bárki lehet virtuális Uber sofőr
Oktatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb húszezer laptopot szállít a Delta Systems Kft. az iskoláknak
A tavaly őszi szállítás után idén újabb, csaknem 20 ezer laptopot kapnak Békés, Jász-Nagykun-Szolnok, Baranya és Somogy vármegye diákjai a Delta Systems Kft. közreműködésével mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) a csaknem húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a Delta Systems Kft. vezette konzorciumot, mellyel a négy vármegye tanulói számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit.