Tablet segít kiválasztani a lábbelit
Rendhagyó, a legújabb technikát felhasználó bolt nyílt a napokban Budapesten. A vásárló nem a polcok, dobozok labirintusában bolyongva keresgél megfelelő cipőt, hanem egy iPad segítségével ismerhetik meg az árukészletet. Kizárólag azokat a cipőket látják, amelyekből biztosan van raktáron a méretükben. Az újítás – amelyet még Nyugat-Európában sem próbáltak ki – ötvözi a személyes és az online vásárlás előnyeit.
Új értelmet nyer a cipőbolt fogalma, miután megnyílt Budapesten, a Király utcában egy üzlet. Dekorációként találunk ugyan cipőket az eladótérben, de az egymásra tornyozott cipősdobozok látványa hiányzik. Ehelyett a vásárlók iPaden böngészik a kínálatot, majd amikor kiválasztották a felpróbálni kívánt darabot, a raktárból névre szólóan hozzák ki nekik. Várakozás közben egy bemutatót láthatnak a vevők a kiválasztott termékről.
– Biztosan mindenki járt már úgy, hogy a boltban megtetszett neki egy cipő, de az ő méretében nem talált a modellből. Erre persze hosszú percek alatt jön rá, mire átnézi a dobozokat, vagy kerít egy eladót, aki tájékoztatja. Utána csalódottan kezdheti újra a válogatást. A célunk az, hogy ötvözzük a legújabb technika és a hagyományos bolti kiszolgálás előnyeit – mondja Buza Dániel, a Footure cipőüzlet tulajdonosa.
– A boltban nincsenek felhalmozott cipős dobozok, a vásárlás folyamata úgy kezdődik, hogy a vendég kap egy iPadet. Aki először jár nálunk, megnézhet egy bemutató videót a rendszer működéséről, visszatérő vendégek ezt természetesen átugorhatják. Ezt követően a vevő megadja a nemét, hogy milyen méretet keres, szűkítheti a találatokat stílus, felhasználási mód szerint is. A kijelző mindig az aktuális készletet mutatja, nem kell attól tartani, hogy nincs raktáron a kiválasztott cipő. Ha megtörtént a választás, a vevő beírja a nevét és helyet foglal. A raktárban összekészítik számára a felpróbálni kívánt cipőket, és névre szólóan adják át az eladótérben. A vásárlás további menete klasszikus módon zajlik. Ezzel a megoldással az online böngészés kényelmét, gyorsaságát élvezhetik a hozzánk látogatók, de arról sem kell lemondaniuk, hogy azonnal felpróbálhassák a cipőt. Az a tapasztalatom, hogy sokan azért nem rendelnek cipőt, ruhát online, mert nem bíznak abban, hogy a megrendelt áru valóban jó lesz számukra – ismertette a vezető.
A bolt technikai hátterét a Laurel Kft. fejlesztette. Bessenyei András, a cég Web és App üzletágvezetője elmondta, hogy egyedileg fejlesztették mind a vásárlókat, mind az eladókat kiszolgáló applikációt, amely folyamatos kapcsolatban áll a bolt készletkezelő rendszerével.
Az üzletbe az online pénztárgépet is a Laurel szállította. Mivel a boltnak hamarosan saját webáruháza indul és a vállalkozásnak már működik egy korábbi webshopja is, ezért úgynevezett Multistore rendszert alakítottunk ki, amelyben a tulajdonos, illetve az alkalmazottak egy felületen több online áruház termékeit és tulajdonságait is tudják kezelni. Miután a boltnak van saját webáruháza és a vállalkozásnak már működik egy korábbi webshopja is, úgynevezett multistore rendszert alakítottak ki, amelyben egy felhasználó egy felületen több online áruház készletét is tudja kezelni – ismertette Bessenyei András.
Kapcsolódó cikkek
- Részletre vesszük a karácsonyi tabletet az utolsó pillanatban
- A táblagépek vetnek véget a PC-korszaknak (1. rész)
- Bemutatták a BOOKR mesetabletjét
- A Windows tarolhat a táblagéppiacon
- Tablettel készítjük fel gyermekünket az okostelefonra
- Colorovo: új kihívó a hazai tablet piacon
- Dell Venue 8 - slágertermék lehet a modern idegenvezető
- A játékosok tabletje és a divatikonok e-könyv olvasója a PocketBooktól
- Toshiba Encore 2 — elegáns, windowsos táblagép kedvező áron
- Árral és minőséggel veri a nagyágyúkat az új Xiaomi
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...