Az online ételrendelések öt éven belül átvehetik a vezetést az USA-ban
Egyre többen rendelnek internetről ételt az USA-ban. Míg néhány évvel ezelőtt telefonos rendelések voltak különösen népszerűek, addig mostanra a különféle mobilalkalmazásokat és az online felületeket használják egyre többen.
Az NPD kutatócég adatai alapján egyre növekszik az online ételrendelések száma az Egyesült Államokban. Bár a telefonos rendelések még mindig uralják a listát néhány éven belül megváltozhatnak az arányok.
Öt évvel ezelőtt még a telefonos rendelések aránya jócskán túlszárnyalta az online mutatókat. Körülbelül 1,4 milliárd telefonos rendelést adtak le az amerikai emberek 2009 és 2010 májusa között. Ekkor még csak 400 millió volt az online rendelések aránya.
Jelenleg szinte fej-fej mellett halad a két forma. Míg a telefonos rendelések visszaestek megközelítőleg 1 milliárdra, addig az online mutatók szépen menetelnek felfelé: a legfrissebb adatok szerint 900 millióra kúszott fel az arányuk.
Forrás: Mashable.com; kép: 123rf.com
Kapcsolódó cikkek
- Meghosszabbították az InternetKon20 határidejét
- Az interneten a leggyakrabban és leggazdagabban használt nyelvek között van a magyar
- Okostelefonra cseréltük a CD-lejátszót
- A nők 90 százaléka szerint a net fontos a párkapcsolatban és a szexuális életben
- Egységes etikai kódexet fogadtak el a legnagyobb hazai társkereső oldalak
- A médiatartalmat inkább online fogyasztják a fiatalok
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- Hatvan éves Sir Timothy Berners, az internet atyja
- Jövő év végére minden állami iskolában lesz internet
- Cisco: a Föld lakosságának fele internetezik 2019-re
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.