Könnyen intergrálható bankkártyás fizetés webáruházaknak a Barion megoldásával
A Barion integrálta e-pénz és bankkártya-elfogadási rendszerét a Wordpress platform legnépszerűbb e-kereskedelmi rendszeréhez. Aki WooCommerce webáruházat üzemeltet, ezentúl villámgyorsan, rendkívül alacsony jutalékok mellett és személyes szerződéskötés nélkül tudja bevezetni a kártyás fizetést.
A Wordpress a világ legelterjedtebb nyílt forráskódú tartalommenedzselési rendszere. Piaci részesedése meghaladja a 60 százalékot, mialatt a második helyen lévő Joomla mindössze 7, a harmadik helyen álló Drupal 5, a negyedik helyezett Magento pedig mindössze 3 százalékot mondhat magáénak (forrás: W3Techs). A Wordpress webáruházak majdnem 80 százalékát pedig a WooCommerce kereskedelmi rendszere hajtja, ez az alkalmazás készletezi és jeleníti meg a termékeket, és ebben kell meghatározni az adott webáruházban elfogadott fizetési módokat is.
Mivel Magyarországon ezres nagyságrendben üzemelnek Wordpress alapú webáruházak, így nem véletlen, hogy a Barion először ehhez a rendszerhez integrálta fizetési megoldását. A modult a Barion partnere, az elektronikus fizetési megoldások fejlesztésével foglalkozó Transgate készítette el, a Barion alkalmazásprogramozási felületének (API-jának) használatával, mindössze néhány napos programozási munkával. A wordpresses Barion bővítmény segítségével a woocommerces áruházakban néhány perc alatt, informatikai szaktudás és személyes szerződéskötés nélkül lehet bevezetni bankkártya-elfogadási rendszert.
Szerződés nélkül
„Meglepő lehet, hogy a bankkártya-elfogadáshoz a webáruház-tulajdonosoknak még személyes szerződést sem kell kötniük, de ez az e-pénzre vonatkozó szabályozásoknak köszönhető” – magyarázza Bíró Tamás, a Barion marketingvezetője. Az e-pénz ugyanis olyan, mint a készpénz, és használatát is hasonló szabadsággal kezelik az Európai Unió teljes területén. A bankkártya-elfogadás és a fizetés pedig valójában nem a webáruházakban történik meg, hanem a Barion PCI DSS minősítéssel rendelkező biztonságos webszerverén, méghozzá olyan módon, hogy a bankkártyaadatokat még a webáruházak tulajdonosai sem látják. Ők egy, a Barion által kiállított és a vitarendezést szolgáló egyedi azonosítószámot kapnak minden vásárláshoz.
Az e-pénz alapú fizetési megoldás használata így a vásárlók számára is biztonságos, nem utolsósorban pedig kényelmes és olcsó. A Barion rendszerében ugyanis elmenthetőek, majd jelszóval vagy biometrikus azonosítási módszerrel védhetőek a bankkártyák adatai. Az internetes fizetés, a pénzküldés és -fogadás, az egyenleglekérdezés pedig mind teljesen ingyenes.
A webáruházak tulajdonosai járnak a legjobban
A barionos payment gateway bevezetésével azonban valószínűleg a webáruházak tulajdonosai járnak a legjobban, ők ugyanis most akár 2-3 százaléknyi jutalékot is fizethetnek minden egyes vásárlás után a bankkártyás fizetési megoldások gyártóinak. A Barion ezzel szemben 1 százalékot kér, amiből a Transgate ügyfelei 20% kedvezményt kapnak. „Hitvallásunk szerint a webes fizetésnek teljesen ingyenesnek és jutalékmentesnek kellene lennie mind a vásárlók, mind a webáruházak tulajdonosai számára. Most erre azért nincs még mód, mert a bankkártyák kibocsátói jutalékot kérnek minden tranzakció után” – emeli ki Bíró Tamás.
A Barion a Wordpress mellett más webáruházrendszereket is támogat, így a barionos fizetési modul hamarosan elérhetővé válik Joomla, Drupal és Magento alapú nyílt forráskódú webáruházakhoz is. Emellett számos magyar fejlesztőcég támogatja a megoldást, így a barionos kártyaelfogadás a CorinWebshop, a Superwebaruhaz, a Viltor és a MailMaster szoftvereiben, valamint az egyik piacvezető, az UNAS webáruházaiban már ma elérhető, a többi platformon pedig a közeljövőben mutatkozik be.
Kapcsolódó cikkek
- Egymillió hirdetés Háztól-Házig szolgáltatással
- Magyar webáruházak mérkőznek meg az Ország Boltja címért
- E-pénz a kasszákban
- e-TOP LISTA: a legnagyobb webáruházak listája
- A Bónusz Brigád internetes kereskedő forgalma 50 százalékkal nőtt tavaly
- Vásárlók bankkártyaadatait lopta egy bolti eladó Budapesten
- A webáruházak többsége növelte forgalmát
- Újabb rekordokat döntött az európai és a magyar e-kereskedelem
- A vásárlók aktivitása viszi előre az online kiskereskedelmet
- A Ma este Színház lett az Év Internetes Kereskedője 2015-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.