A tévénézők átpártoltak a webre
Átlagosan heti hat órában néznek online módon, saját maguk által választott sorozatokat és műsorokat a fogyasztók, ami az összes tévénézésre fordított idő több mint egyharmada - derül ki az Ericsson ConsumerLab legújabb tv- és média jelentéséből.
A jelentés készítői rámutattak arra is, hogy az emberek egyre kíváncsibbak a fogyasztók által létrehozott tartalmakra, csaknem minden tizedik fogyasztó naponta három óránál hosszabb ideig néz videót a YouTube-on. A YouTube fokozott előtérbe kerülése megnövelte az oktató és ismeretterjesztő videók népszerűségét is, a fogyasztók hetente átlagosan 73 percnyi ilyen tartalmat néznek a jelentés szerint.
A lineáris - hagyományos - televízió ugyanakkor kulcsfontosságú marad a kutatás készítői szerint, elsősorban annak köszönhetően, hogy hozzáférést biztosít olyan prémium és élő tartalmakhoz, mint a sportesemények, illetve a közösségi értéke miatt. Ebből a szempontból a televízió gyakran tölti be a "családi tábortűz" szerepét - olvasható az Ericsson jelentésében.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a világ első globális Ultra HD csatornája
- Az új technológiák fiatalítják a középkorúak agyát
- Hogyan hat a kommunikációs technológiák használata a családi kommunikációra?
- 70 milliárdos infokommunikációs pályázat a szupergyors internetért
- Safer Internet Program: a nyári szünetben fontos a szülői felügyelet megerősítése
- Obama egymilliárd dolláros digitális elnöki könyvtárat tervez
- Intenzíven zajlik az internet megtisztítása Kínában
- Minden háztartásban elérhető lesz a szélessávú internet
- A szelfiző legalább az ismerősei körében híres akar lenni
- Csatlakoztatja az internethez karján növesztett fülét Stelarc
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Ünnepel a Samsung Galaxy Team európai sportolói csapata
Már csak 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44 európai Team Galaxy versenyzőt támogat – olyan sportolókat, akik a játékok során országukat képviselik –, hogy az olimpián is kihozhassák magukból a bennük rejlő lehetőségeket.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Világdöntőben az ELTE programozói
A kontinensviadal bronzérmeseként az Informatikai Kar csapata képviselheti hazánkat az ICPC programozói versenyen 2024 szeptemberében Kazahsztánban.