Internet Hungary: a közösségi média az Iszlám Állam titkos fegyvere?
Teljes pályás letámadással érkezik a digitális forradalom: szakemberek azt jósolják, három-négy év múlva megrengető erejű változásokra kerül sor az élet minden területén. A szeptember végén megrendezendő Internet Hungary konferencia nemzetközi és hazai szakértők segítségével, összesen 10 téma köré fókuszálva járja körbe a digitális gazdaság legégetőbb kérdéseit.
Milyen szakmák forognak veszélyben a terjedő automatizáció miatt? Számítógéppel, telefonnal vagy tablettel vásárlunk-e gyakrabban az online boltokból? Tényleg eltörli-e a hagyományos televíziózást a netes tartalomfogyasztás? Hogyan használja virtuóz módon a közösségi médiát az Iszlám Állam háborús célokra? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresi a választ szeptember 29-30-án hazánk legjelentősebb digitális-fókuszú szakmai konferenciája, az Internet Hungary.
A hagyományosan hatalmas szakmai érdeklődést kiváltó esemény két nap alatt összesen 10 különböző tematikájú, egész napos szakmai fórumnak ad otthont. A kiváló nemzetközi és hazai szakértők a digitális társadalom kialakulásának hazai lehetőségeiről, az átalakuló reklámpiacról, a neuromarketingről, a digitális kereskedelemről, a hazai startupok külpiaci esélyeiről, a legfrissebb közösségi média trendekről, a programozott hirdetésekről, a tartalom marketingről, illetve a HR szakma aktuális kihívásairól tartanak előadásokat, kerekasztal beszélgetéseket.
Mi az Iszlám Állam közösségi média stratégiája?
Számos izgalmas téma kerül terítékre a „Közösségek diadala” nevet viselő program keretében. A résztvevők többek között egy elemzést hallhatnak az Iszlám Állam lehetséges közösségi média stratégiájáról és a szervezet által használt „dark web” kiskapukról. Arról is szó lesz továbbá, hogy vajon összetartóbbak és jobban szervezhetők-e a virtuális közösségek, mint a hagyományosak vagy csak a jelenlétük látványosabb.
Elsöpri-e a hagyományos tévézést az online tartalomfogyasztás?
Az utóbbi években drámai átalakuláson ment keresztül a zeneipar, hiszen szinte senki sem vásárol már fizikailag lemezt. Vajon ugyanez a sors vár a klasszikus televíziózásra is? Az ún. OTT megoldások, szolgáltatók gombamód szaporodnak és már most jelentős változásokat okoznak a piacon.
„Verziófrissítés” alatt a HR szakma
A digitalizáció a cégek, szervezetek hagyományos működési modelljeit is teljesen újraírja. A piramis-alakú hierarchikus rendszert egyre inkább felváltja a „lapos” szervezeti forma, melyben a munkavállalók hálózatban kapcsolódnak egymáshoz. Terjednek az atipikus munkavégzési formák, mint például a távmunka, vagy a „desk sharing”. Milyen cégek és milyen munkakörök esetében hatékonyak ezek? Mitől függ a bevezetésük, és mik az eddigi hazai tapasztalatok?
Mit kíván a magyar startup?
Kiemelt helyet kap a konferencia programjában a hazai startup ökoszisztéma is. Megrendezésre kerül egy több mint egymillió forint összdíjazású startup verseny: az előválogatáson 8 legjobbnak ígért induló vállalkozás bemutatkozhat az esemény résztvevőinek. Továbbá informatív előadásokra is sor kerül azzal kapcsolatban, hogy milyen külpiaci stratégiát érdemes követnie a hazai startupoknak, de szó lesz az amerikai K+F pályázatok működéséről, vagy a Szilícium Völgyben működő befektetők döntéseit befolyásoló szempontokról is.
Regisztráció és a konferencia részletes programja itt érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Innováció az ICT ökoszisztémában
- Internet Hungary: a digitalizáció 5 éven belül elsöpörheti a cégek 40 százalékát
- A radikális változás már úton van, de vajon ki ül a volánnál?
- Solid 2015 harmadik nap – miért fontos, hogy a kormány átlátszó, digitális, naprakész legyen?
- Solid 2015 második nap – a mesterkurzusok után következik az "igazi" konferencia
- Z-generáció: az vagy, amit felteszel
- SM 2015: minden cég egyben szoftvercég is lesz
- Franchise trükkök első kézből
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- Evolution & Mobile Hungary 2015: félmillió poszt és 20 ezer tweet születik naponta a magyar weben
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.
Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!
22. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, ’Az Év Honlapja’ pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre rekord mennyiségű 287 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 88 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület az ,,Amiről a sírok mesélnek - Avar temető Babarcon” lett, melyet a Pazirik Informatikai Kft. készített.
Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en
Az LG Electronics (LG) több mint 200 díjat és elismerést kapott az idei CES-en a háztartási elektronika, a szórakoztató elektronika, valamint a B2B megoldások terén bemutatott számos innovációjáért és technológiai újításáért.