IDC: Vezető szolgáltató a Xerox

forrás: Prím Online, 2015. december 3. 14:33

Az IDC legfrissebb MarketScape riportja alapján a vezető menedzselt munkafolyamat szolgáltató a Xerox

A neves kutatócég, az IDC a legfrissebb, Amerikában kiadott MarketScape felmérésében a Xerox-ot vezető menedzselt munkafolyamat szolgáltatóként nevezte meg, amely a piacon egyedüliként kizárólag erre a területre összpontosító, önálló üzletágán keresztül szolgálja ki az ügyfeleit.


Az IDC azt vizsgálta a felmérésében, hogy a Menedzselt Munkafolyamat Szolgáltatási piacon a cégek milyen automatizálási és optimalizálási megoldásokkal segítik ügyfeleik egyre intenzívebbé váló dokumentumkezelő – és üzleti folyamatait.


Megállapításuk szerint a Xerox munkafolyamat automatizálási megoldása segít elkerülni azt, hogy bármilyen fennakadás legyen a dokumentumkezelési feladatok végrehajtásában. Továbbá támogatja a különböző szakterületek közti együttműködést, többek között a nemrégiben bemutatott munkafolyamat automatizálási megoldásaival, amelyeket kifejezetten a biztosítási cégek és HR osztályok, azaz két olyan terület számára fejlesztett ki, ahol a munkafolyamatok jelentős adatkezeléssel járnak. Emellett a napokban bejelentett Xerox Digital Alternatives révén a dolgozók egyéni produktivitása, munkájuk hatékonysága is jelentősen növelhető. Ugyanis a munkavállalók időt, energiát spórolva, a felesleges manuális folyamatokat elhagyva szerkeszthetik, formálhatják, illetve oszthatják meg, vagy tárolhatják el biztonságosan az dokumentumaikat.


A felmérés kiemeli azt is, hogy a Xerox az egyetlen a piaci szereplők közül, amely önálló szervezetet épített fel a munkafolyamat automatizálási szolgáltatások biztosítására. A vállalatnál 2014-ben alapították meg a Munkafolyamat Automatizálási Szolgáltatások üzletágat, amely szorosan együttműködik a Xerox dokumentum outsourcinggal foglalkozó, - beleértve mind a menedzselt (MPS), mind a centralizált nyomtatási szolgáltatásokat nyújtó kollégákat – valamint a cég üzleti folyamat outsoucing (BPO) tevékenységét ellátó csapattal.


Az IDC jelentése kitér arra, hogy a Xerox erősségei közzé tartozik ezen a területen az is, hogy teljes körű szolgáltatást nyújtanak a menedzselt nyomtatási szolgáltatásoktól kezdve a munkafolyamat automatizáláson át az üzleti folyamatok kiszervezéséig, illetve a konzultációs/szakmai szolgáltatásoktól a teljes körű outsource megoldásokig. Szintén a vállalat előnyei közé tartozik az is, hogy a szolgáltatásait széleskörű szoftveres és más technológiai megoldások támogatják, valamint képesek arra, hogy világszerte azonos színvonalon biztosítsák szerteágazó szolgáltatásaikat multinacionális ügyfeleiknek.


 

Kulcsszavak: Xerox +céginfo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05