Hangulatfelismerő mobil marketing megoldást fejlesztett két magyar cég

forrás: Prím Online, 2015. december 10. 10:31

A MySense rendszer egy olyan magyar újítás, amely a mobiltelefonban megtalálható szenzorok (GPS, giroszkóp), valamint a készülékkel végzett tevékenységek (SMS, telefonhívás, böngészés) elemzése alapján, adat- és szövegbányászati eszközökkel szűri ki a szokásos és szokatlan viselkedéseket, és lehetővé teszik ezeknek a hatékony osztályozását. Ezekre a felhasználói szokásokra, hangulati adatokra alapozva képes az alkalmazás a felhasználóknak személyre szabott ajánlatokat, szolgáltatásokat kínálni.

A hangulatot felismerő, tanulásra alkalmas mesterséges intelligencia kifejlesztése laboratóriumi környezetben előidézett környezeti hatások mérése alapján történt. A programban résztvevő tesztalanyok, a több hónapon keresztül tartó adatrögzítési folyamatot egy mobiltelefonos alkalmazás és egyedi, szenzoros, valamint a közvetlen hangulat visszajelzést lehetővé tevő eszköz használatával végezték.

A MySense mobil marketing megoldást a RevoSense Kft. és a PetaByte Nonprofit Kft. fejlesztette ki az Új Széchenyi Terv keretében.

A projektről további információkat ezen az oldalon talál: www.mysense.hu

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09