Okosmérők a közműszolgáltatóknak
Annak érdekében, hogy az áram-, gáz- és vízműszolgáltatók gyorsabban észleljék a kimaradásokat, támogatni tudják a rugalmas számlázást vagy az ügyfelek fogyasztással kapcsolatos tudatosságát, az Ericsson bevezeti a Smart Metering szolgáltatást – egy mindenre kiterjedő, teljeskörű, automatikus okosmérést és adatkezelést támogató megoldást.
A Smart Metering szolgáltatás lehetővé teszi az üzleti folyamatok teljeskörű kiszervezését, amely a speciális szolgáltatásfunkcióktól kezdve a kommunikáció-menedzsmenten át mindent lefed. Köszönhetően az Ericsson menedzselt szolgáltatásokban elért vezető szerepének, az IKT transzformációban szerezett tapasztalatainak és a a globális szolgáltatási szervezetének.
Kapcsolódó cikkek
- Együttműködésre váltotta a szabadalmi vitákat az Ericsson és az Apple
- Futurisztikus trendek változtatják meg alapjaiban életünket
- Ericsson Garázs az 5G magyarországi előmozdítására
- Tízszeresére növekszik a mobil adatforgalom 2021-re
- Két óriás összefog a dolgok internetjéért
- Az Ericsson 5G koncepciójával 50 százalékkal gyorsítja a 4G-s okostelefonokat
- Big Data elemzéssel megelőzhetők a hálózati problémák
- Az Ericsson 5GEx projekt egységesíti az 5G szolgáltatások piacát
- Az Ericssoné az amerikai Envivio
- A városi élet jövője - elkezdődött a regisztráció az Ericsson Innovation Awards 2016-ra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.