FRISSÍTÉS: az IBM megvette a UStreamet
Amerikai hírforrások kiszivárogtatták, hogy az IBM 130 millió dollárért fel kívánja vásárolni a magyar startupként indult, időközben amerikai nagyválalattá kinőtt UStream nevű - élő videosugárzási lehetőséget kínáló - szolgáltatót.
REGGELI HÍRÜNK FRISSÍTÉSE 18:00-KOR: az IBM bejelentette a megvásárlást.
Az IBM bejelentette, hogy megvásárolta a Ustream Inc. felhőalapú, élő videostreaming szolgáltatást nyújtó vállalatot. Ez a lépés kibővíti az IBM Cloud platformját, amelynek segítségével a vállalati ügyfelek felfedezhetik és kiaknázhatják a videóban, mint rendkívül gyorsan fejlődő digitális médiumban és adat-eszközben rejlő lehetőségeket. Az IBM a tranzakció pénzügyi részleteit nem közölte. (Az IBM délutáni bejelentése teljes terjedelmében újabb hírünkben olvasható.)
A San Francisco-I székhelyű – fejlesztéseit ma is Magyarországon, az Andrássy úti Párisi Nagyáruházban dolgozó csapattal végző – Ustream-et 2007-ben két amerikai (Brad Hunstable és John Ham) és egy magyar webfejlesztő (Fehér Gyula) indította el.
Az első befektető az Ustream.tv-be 2008 márciusában a Doll Capital Management (DCM) volt. 11 millió dollárral növelték meg a vállalat tőkéjét. 2010-ben a magyar-amerikai Ustream.tv 20 millió amerikai dollár tőkeinjekciót kapott a japán Softbanktól, összességében a mai napig már több, mint 60 millió dollárt fektettek bele.
A cég első üzletkötése az IBM-mel 2014-re datálódik. Az élő video-sugárzás nem tud meglenni felhőszolgáltatás nélkül, s ha létre jön a felvásárlás, annak hátterében mindenképp ez a fajta felhőre utaltság, illetve az IBM-nek a felhőszolgáltatásban elért jelentős piaci részesedése is szerepet játszik.
Az alábbi 2014-es video a kezdetekhez vezet vissza, az IBM-UStream kapcsolatban talán ez volt a "meglátni és megszeretni" pillanat:
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM bejelentése a UStream megvásárlásáról
- A Foxconn megvásárolná a japán Sharp elektronikai konszernt
- Münchenben nyit új Watson központot az IBM
- Microsoft Cloud program: nagyvállalatok megoldásai a kisebbeknek is
- Magyar diákok is játszhatnak a "nagy vasakkal"
- Felhőbe küldték a parancsokat az amerikai hadseregben
- SUSE: új együttműködések és továbbfejlesztett oktatási program nyílt alapokon
- Felvásárolják az Extreme Digital egy részét
- Új Dell hibrid felhőrendszer: minimális kockázat, egyszerűbb bevezetés és egyedülálló fizetési megoldás
- Öt nyomós érv a privát felhő használata mellett
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.
Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!
22. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, ’Az Év Honlapja’ pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre rekord mennyiségű 287 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 88 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület az ,,Amiről a sírok mesélnek - Avar temető Babarcon” lett, melyet a Pazirik Informatikai Kft. készített.
Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en
Az LG Electronics (LG) több mint 200 díjat és elismerést kapott az idei CES-en a háztartási elektronika, a szórakoztató elektronika, valamint a B2B megoldások terén bemutatott számos innovációjáért és technológiai újításáért.
Felvásárolta a Siemens a Helioxot
Lezárta a Siemens az e-busz és e-kamion flották, valamint elektromos személygépkocsik számára kínált DC gyorstöltés terén vezető pozíciót betöltő Heliox vállalat felvásárlását. A holland székhelyű, mintegy 330 főt foglalkoztató cég akvizíciójával a Siemens a meglévő e-töltési portfólióját a 40 kilowattostól (kW) a megawatt töltésig, valamint a depó- és flottamegoldásokkal egészíti ki.
Vezető nélküli navigáció a töltőállomásokhoz
A parkolóhelykeresés, majd az autó újbóli megtalálása – különösen a labirintusszerű parkolóházakban – meglehetősen fárasztó és időigényes lehet, és hasonló a helyzet a szabad töltőállomások keresésével is. A Bosch és a Volkswagen leányvállalata, a Cariad most közösen teszteli az automatizált töltési asszisztens (Automated Valet Charging) megoldását, amely az automatizált parkolási asszisztens (Automated Valet Parking) rendszeren alapul.