A Samsungé a legjobb telefonos és online ügyfélszolgálat

forrás: Prím Online, 2016. január 28. 11:27

A Samsung ügyfélszolgálatát két díjjal is jutalmazták a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű üzleti versenyen. A hetedik alkalommal megrendezett megmérettetés célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint azon cégek elismerése, amelyek vevőközpontú szemléletmódjukkal az elmúlt évben kiemelkedőt nyújtottak.

A Client First tanácsadó cég minden évben három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus), két vállalati méretre bontva díjazza a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. Idén nagyvállalati szinten a telefonos és az elektronikus szolgáltatásban egyaránt a Samsung Electronics Magyar Zrt. ügyfélszolgálatát választották a legjobbnak.

 

A végső sorrend kialakításához összesen 6500 ügyfél véleményét elemezték, akik mintegy 210 000 kérdésre adtak választ az értékelés során.  Emellett próbavásárlásokat is végeztek, amely során 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek. A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” pályázat jelenleg a legnagyobb és legalaposabb ügyfélelégedettséget mérő verseny Magyarországon.

 

Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletágának igazgatója a díjjal kapcsolatban elmondta: „Különösen fontos számunkra, hogy a termék kiválasztásától a használat támogatásán át a szervízszolgáltatásokig kényelmes, gyors és korszerű ügyintézést nyújtsunk vásárlóinknak. A hazai ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák éves szinten 160 000 bejövő hívásra válaszolnak, illetve 30 000 e-mailes és 13 000 élő chaten érkező megkeresést kezelnek. Nagy öröm számunkra, hogy mindkét kategóriában díjat érdemelt professzionális munkájuk, és ez arra ösztönöz minket, hogy folyamatosan tovább fejlesszük szolgáltatásainkat.”  

 

A Samsung a hét minden napján elérhető, ingyenesen hívható számon, e-mailben és online video chat formájában is a vevői rendelkezésére áll. Ezen felül úgynevezett Assistance szolgáltatást is üzemeltet, amely a különböző Samsung készülékek tulajdonosai számára ingyenes szállítást és egy munkanapon belüli javítást biztosít a meghibásodott termékekre.

 

„A versenyünk legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. Már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel-növekedést hoz egy három éves időszak alatt. Évről évre vannak új indulóink, ami kiváló visszaigazolás számunkra, hogy az egyes iparági szereplők, területtől függetlenül kiemelten kezelik az ügyfélkiszolgálás fejlesztésének fontosságát és az itt kapott eredményeket be tudják építeni jövőbeli stratégiájukba” – mondta el Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50