Új felhő alapú szolgáltatáscsomag szállodáknak

forrás: Prím Online, 2016. február 4. 11:55

Az Oracle felhő alapú szolgáltatáscsomagokat mutatott be iparágvezető vendéglátóipari megoldásaihoz. Az új Oracle Hospitality felhőszolgáltatások a hotelek és kaszinók üzemeltetőinek segít a vendégekkel való kapcsolattartás jobb kezelésében és a helyszínek üzemeltetésében, miközben egyszerűsíti az informatikai infrastruktúrát. 

Az Oracle OPERA Cloud elnevezésű szálloda- és vendéglátóipari megoldásai a vállalat termékeivel és szolgáltatásaival kiegészülve, több százezer üzemeltetőnek segít világszerte, hogy a lehető legjobb vendégélményt nyújthassák ügyfeleiknek. Az Oracle Cloud megoldáson keresztül elérhető csomagokkal az Oracle bármilyen méretű vendéglátással foglalkozó vállalkozásnak megkönnyíti és gyorsítja az új üzleti funkciók telepítését, illetve jelentősen egyszerűsíti az első osztályú vendégélmény nyújtásához szükséges informatikai infrastruktúrát.  

 

„Az Oracle termékportfoliójában mindig kiemelt szerepet kaptak az iparági megoldások, amelyek különös szakértelmet és partneri hálózatot követelnek. Napjainkban a világ szálloda-és vendéglátóipara már elképzelhetetlen a különböző felhő alapú szolgáltatások nélkül, amelyek személyre szabott kiszolgálást garantálnak a vendégek számára, és a működés hatékonyságát is növelik. Az Oracle felhő alapú megoldásai jelentős előnyöket biztosítanak ezeken a területeken, miközben racionalizálják a helyi informatikai eszközök működését, valamint megfelelő védelmet kínálnak az alkalmazások és adatok számára – mondta Ray Carlin, az Oracle Hospitality üzletág termékfejlesztési vezetője. 

 

 

Az Oracle OPERA Cloud felhőszolgáltatásait a vállalat legjobb alkalmazásainak alapján tervezték, amelyek korszerűsítik és javítják a vendéglátóipar legtöbb szegmensét:

  • Személyre szabott kiszolgálás: Az Oracle OPERA Cloud átfogó vendégprofil-alkotó képességével a szállodák az egyéni igényeket is számon tarthatják, így személyre szabott élményt nyújthatnak vendégeiknek. Ezek javítják az ügyfelek hűségét, és növelik a hűségprogramokban résztvevők számát.
  • Szállodairányítás mobil eszközökről: Az Oracle OPERA Cloud működik az Oracle MICROS, illetve más vezető táblagépeken és okostelefonokon, így nagyobb rugalmasságot biztosít az egység egész területén elérhető vendégszolgáltatások felügyeletében.
  • Vállalati adatok biztonsága: Az Oracle OPERA Cloud az Oracle biztonsági megoldásait használja a merevlemeztől az alkalmazásokig. A kihasználtság és a bevételek maximalizálása: Oracle Distribution Cloud bővítő szolgáltatáscsomag segítségével lehetővé válik a szobaárak és –beosztások hatékony kezelése a különféle értékesítési csatornákon, így maximalizálható a bevétel. 

 

A szállodák tovább javíthatják az ügyfélélményt a vendégek számára készített saját mobilalkalmazásokkal, amelyek az Oracle OPERA Cloud webes szolgáltatásainak segítségével kulcsfontosságú vendégszolgáltatásokat nyújthatnak az ügyfeleknek az utazás minden fázisában.

 

Az iparág legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatás-portfóliójával rendelkező Oracle Cloud továbbra is erős növekedést mutat, naponta 62 millió felhasználót és 23 milliárd tranzakciót támogatva. Az Oracle Cloud 30 000 eszközön fut, 19 adatközpontban 400 petabájt tárolt adattal világszerte.

 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09