Eredményes évet zárt a Kulcs-Soft
A Kulcs-Soft lezárta a 2015-ös évet és büszkén jelentették be, hogy ismét nagyszerű eredményt értek el. 11%-kal sikerült növelni az éves árbevételt, és ennél is nagyobb mértékben nőtt a nyereségességük. A pontos számot április 30-án közölik majd, de annyit már most is elmondhattak, hogy a várható osztalék 50-60 forint között lesz részvényenként.
Szakmai szempontból a december és a január a minél zökkenőmentesebb évváltásról szólt. Az új bérszámfejtési jogszabályok, illetve a számlák NAV felé történő feladása jelentette a legnagyobb kihívást, mind nekik, mind az ügyfeleiknek. Ezt nem nehézségként, hanem lehetőségként élték meg, hiszen minél bonyolultabb a magyar ügyviteli jogszabályi rendszer, annál több konkurensük fog kiszállni a versenyből.
2016-ban újra elindítják a Kulcs-Keltető projektet. Ez a program a Kulcs-Soft Nyrt. leendő munkavállalóinak szól. Az egy-egy hetes kurzusokban az érdeklődőknek lehetőséget biztosítanak a leendő feladatok és elvárások alaposabb megismerésére. A projekt lényege, hogy öt munkanapon át, 30 tanítási órán keresztül képezzék, oktatják, vizsgáztatják a jelentkezőket. Az egy hét elteltével a jelöltek könnyebben eldönthetik, hogy tudnak-e, akarnak-e náluk dolgozni, és így pontosabb képet kapnak a jelentkezők alkalmasságáról. A Kulcs-Keltető program minden hétfőn indul, és azt várják tőle, hogy segít megoldani a tartós munkaerőhiányt. A hét során átveszik a legfontosabb számlázási, könyvelési, bérszámfejtési tudnivalókat, illetve értékesítési, ügyviteli, ügyfélkezelési témákról is lesz szó. Megismertetik a jelöltekkel a Kulcs-Soft céljait, elvárásait, etikai nézeteit.
Az idei évkezdés másik nagy projektje a Microsoft - Kulcs-Soft együttműködés. Megállapodtak a magyar Microsoft-tal, hogy minden Office365 verzióhoz ingyen megkapják az előfizetők a BizXpert termékük magyar nyelvű verzióját a SzámlázzMost szoftvert. Az együttműködés célja, hogy minden magyar cég, aki Microsoft Office programot használ, rendelkezzen számlázó szoftverrel és ez a Kulcs-Soft SzámlázzMost szoftvere legyen. Ha sikerül bizonyítaniuk Magyarországon, akkor a következő lépés a világpiac lesz, amikor az amerikai Microsoft is ajánlja majd a számlázó programot az Office365-höz. A termék készen áll, eddig közel 40.000 ügyfél töltötte le az angol nyelvű verziót a világ számos pontján.
2016-ra ennek az együttműködésnek a kialakítása a legfontosabb célkitűzésük!
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezik a Microsoft Lumia 650
- A Quantum Break április 5-én jelenik meg Xbox One konzolon és Windows 10 rendszerű számítógépeken
- Jó üzlet a technológiát megtanulni
- Ma van az adatvédelem nemzetközi napja
- A fiatalok nem a szóból, hanem a képből értenek
- Egymilliárd dollárnyi felhőkapacitás a közjó szolgálatába
- A jövő ügyviteli szoftvere már telefonon fog futni
- Mi a legmenőbb a karácsonyfa alatt?
- Windows 10-zel érkezhet az olcsó Lumia 650
- Tabletkasszával nyitott az exkluzív cipőbolt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.