Új szerverparkot épített Százhalombattán az ezTrade
Százhalombattán új szerverparkot hozott létre 903,8 millió forintos beruházással az ezTrade Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a Közép-magyarországi Operatív Program mintegy 271 millió forintos támogatásával - közölte a cég az MTI-vel.
A fejlesztés keretében a vállalkozás a szolnoki GIMA Ipari Logisztikai Parkban működő szerverparkja mellé épített ki egy földrajzilag elkülönült, felhő alapú technológiát használó telephelyet. A fejlesztés révén a cég 100 millió forintos árbevétel-növekedéssel számol, és a most alkalmazott 22 dolgozója mellé további 10 alkalmazott felvételét tervezi.
A felhő alapú rendszer előnye, hogy ugyanazokon az erőforrásokon több igénybe vevő is osztozni tud. A rendszer biztosítja a megfelelő izolációt és biztonsági szeparációt, így a felhasználók adatai és szolgáltatásai ugyanolyan védettek, mintha külön dedikált infrastruktúrákon futnának - áll a közleményben.
Az ezTrade Kft. többek között zöld technológiák kutatásával, fejlesztésével és alkalmazásával foglalkozik. A cég anyagi forrásainak nagy részét 2011-től a felhő alapú IT-technológiák fejlesztésére fordította. E kutatás eredményeként kezdte el a földrajzilag elkülönült szerverpark kiépítését. Az adatpark magas áramfelvétele miatt elhelyeztek az épület tetején egy naperőművet, kiegészítő energiaforrásként - közölték.
A cég tájékoztatása szerint a kft. 2013-ban 483,3 millió forintos árbevételt, és 74,2 millió forintos eredményt ért el, míg 2014-ben az árbevétel 472,6 millió forint, az eredmény pedig 22,2 millió forint volt.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ericsson az 5G-hez közelíti a hálózati lefedettséget, a hálózat teljesítményét és képességeit
- Caládi kör: személyes felhőtárolók
- A shadow IT jelenségből adódó vállalati kockázatok megoldása
- Új felhő alapú szolgáltatáscsomag szállodáknak
- Egymilliárd dollárnyi felhőkapacitás a közjó szolgálatába
- 1400 új munkatársat keres az Oracle Európában cloud szolgáltatásainak támogatásához
- Microsoft Cloud program: nagyvállalatok megoldásai a kisebbeknek is
- Felhőbe küldték a parancsokat az amerikai hadseregben
- SUSE: új együttműködések és továbbfejlesztett oktatási program nyílt alapokon
- Csökkenti a OneDrive tárhelyeket a Microsoft
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.