Stratégiai megállapodást kötött a Samsung és az NCR Corporation

forrás: Prím Online, 2016. február 22. 11:22

A Samsung Electronics a mai napon stratégiai együttműködésre lépett a lakossági távközlési technológiák terén világviszonylatban vezető NCR Telekom és Technológiai Csoportjával. A partneri megállapodás értelmében az NCR a Samsung nyomtatópiaci növekedést célzó stratégiáját támogatva menedzselt nyomtatási szolgáltatásainak (MPS) átfogó palettáját nyújtja a Samsung ügyfeleinek világszerte. A szolgáltatások körébe tartozik például a távoli megfigyelés, help desk, a helyszíni hibajavítási támogatás, és a telepítés is.

„Az NCR-rel létrejött együttműködésünk révén ügyfeleink igény szerinti (on demand) rendszerben érhetik el a támogatást, akár munkahelyükön kívül is. A mobil és nyitott platformok használata még nagyobb fokban testre szabható szolgáltatást nyújt, emellett a támogatási szolgáltatás a már létező IT modellekbe is könnyedén integrálható”- mondta el Paul Birkett, a Samsung Electronics európai nyomtatási üzletágának kereskedelemért és marketingért felelős igazgatója.

 

„Napjainkban a vállalatok egységes, globális assistance szolgáltatásokat várnak el a szolgáltatójuktól, amelyeket a munkahelyről és attól távol is igénybe vehetnek” - mondta el Sophia Williams, az NCR Telekom és Technológiai Csoportjának alelnöke és ügyvezetője. „Az együttműködéssel a Samsung a legmagasabb szintű hozzáférhetőséget biztosító, teljeskörű szolgáltatáscsomagot nyújthatja ügyfeleinek, amely a világ bármely részén igénybe vehető. A megállapodás egyszerre nyújtja egy vezető technológiát gyártó- és egy világszínvonalú IT infrastruktúra-szolgáltatásokat és -megoldásokat biztosító partner hátterét Samsung-ügyfeleknek.”- tette hozzá.

 

A Samsung számos helyi partnerprogrammal is rendelkezik, hogy a felhasználóknak további olyan megoldásokat nyújtson, amelyekkel még hatékonyabbá tehetik munkamódszereiket. A lehetőségek a felhőalapú szerverektől kezdve a szolgáltatott szoftver (SaaS) alapú MPS-eken át a fejlett Android alapú multifunkcionális eszközplatformokig terjednek, amelyek megkönnyítik a digitális és a papíralapú információk közti interakciót. 

 

Az együttműködés értelmében az NCR támogatja a Samsung vállalati ügyfeleit üzleti folyamataik optimalizálásában. A Samsung-márka megbízhatóságát az NCR folyamatos, nemzetközi, innovatív, differenciált szolgáltatásai segítik.  A meglévő és új ügyfelek számára több mint 17 000, az NCR által minősített szakértő és a vállalat által üzemeltetett szakszervíz áll rendelkezésre világszerte, ami lehetővé teszi, hogy a Samsung továbbra is kiváló nyomtatási szolgáltatásokat biztosítson a piac számára.  

 

A Samsung korszerű Intelligens Nyomtatás Diagnosztikai Rendszer segítségével a szakszervizek mérnökei egyszerűen, Samsung mobil eszközükön keresztül érhetik el a különböző műszaki szolgáltatással kapcsolatos információkat valamint az SLA-t is. A legfrissebb műszaki adatok szintén könnyedén letölthetők közvetlenül a szervízlést igénylő készülékekről. A Samsung nemzetközi felhőalapú platformja biztosítja a valós idejű adatokat a technikusok számára a problémamegoldás érdekében. A Samsung fejlett technológiájának és az NCR nemzetközi jelenlétének egyedülálló találkozása biztosítja a piacvezető szolgáltatást: a készülékek elsődleges állapotfelmérését és megbízható helyszíni hibajavítását.

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50