Több mint 100 ezer cég várja a munkavállalói véleményét a magyar közösségi oldalon
Több mint egy éve indult útjára a magyar munkavállalók és cégek közösségi oldala, a Munkatársaim.hu. A kezdeményezés célja, hogy a dolgozók a lehető leghitelesebb képet adhassák a munkakeresőknek a jelenlegi, vagy volt munkahelyeikről, miközben egymásnak és egymásról is visszacsatolásokat adnak.
A közösségi platform elmúlt egy éve alatt háromszorosára emelkedett a napi belépések száma, jelenleg 19 ezer regisztrált felhasználó véleményezi a volt és jelenlegi munkahelyeit, illetve kollégáit. Mostanra több mint 30 ezer esetben pontozták a felhasználók egymás különböző képességeit. Ez az információbázis a cégek HR szakemberei számára értékes információkat ad nem csak a fejlesztendő kérdésekben, de a potenciális dolgozókról is.
Az oldal egyik fő funkciójának köszönhetően a felhasználók már közel 10 ezer cégről találhatnak értékeléseket, ráadásul a munkavállalók feltöltött fotóinak köszönhetően a munkahelyi hétköznapokba is betekintést nyerhetnek. Az oldalon a munkavállalók különböző szempontok szerint véleményezhetik a cégeket, fokozottabb átláthatóságot és információáramlást lehetővé téve a jelenlegi munkavállalók és a pályázók között.
A Munkatársaim.hu közösségi oldal egyedülálló platformot nyújt azok számára, akik szeretnék tudni, hogy mit gondolnak a jelenlegi munkavállalók a jelenleg is állásokat hirdető cégekről. Így könnyebben dönthetnek, hogy érdekli-e őket egy-egy adott pozíció, vonzó-e számukra a munkakörnyezet és a részletes információkkal egy közelgő állásinterjúra is felkészülhetnek.
Az oldalnak köszönhetően már minden munkahelyen lehet egy ismerősünk
A Munkatársaim.hu nagy előnye, hogy nem csak összesített értékeléseket olvashatunk, hanem pontos képet kínál a juttatások, a csapatszellem, illetve a fizetés versenyképességéről is. Ráadásul számos játékos funkcióval is rendelkezik, mint például megválaszthatják a hónap dolgozóját, és különböző jelvényeket is gyűjthetnek. Az oldal pontosan azokkal a funkciókkal rendelkezik, amelyekre a változó fogyasztói szokásoknak köszönhetően a legtöbb felhasználó a munkaerőpiacon is igényel.
Kapcsolódó cikkek
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Légy részese a Years & Years mai londoni koncertjének
- Új globális vezeték nélküli roaming szolgáltatás
- Megjelent a Cisco előrejelzése a mobil adatforgalom alakulásáról
- Teljes ráncfelvarrás - Megújult a 24.hu mobilalkalmazása
- Új optikai adatátviteli rekordot értek el brit kutatók
- Felvásárlással bővíti hálózatát Bicskén a UPC
- Az Ericsson az 5G-hez közelíti a hálózati lefedettséget, a hálózat teljesítményét és képességeit
- A közösségi média hálójában
- A láthatóság létkérdés a magyar kisvállalatok számára
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: