Jól megfizeti a Facebook, ha biztonsági rést találnak rajta
Tizenötezer dollárral díjazott a Facebook egy indiai szoftverfejlesztőt egy biztonsági rés felfedezéséért - írja a Threatpost kiberbiztonsági hírportál.
Anand Prakash, az indiai Flipkart e-kereskedelmi portál kiberbiztonsági kutatója a Facebook elfelejtett jelszó újraállítási procedúrájában bukkant egy biztonsági résre. Az ismeret birtokában a Facebook 1,1 milliárd felhasználója bármelyikének a fiókját fel lehetett volna törni.
Az indiai programozó szakember még aznap értesítette a Facebookot a biztonsági résről, amikor rábukkant. A Facebook 15 ezer dollárral jutalmazta a felfedezést. Alex Stamos, a Facebook biztonsági igazgatója külön Twitter üzenetben gratulált neki a felfedezéséért. "Great bug, Anand. Enjoy the $15K" - írta.
A Facebook szóvivője Threatpost hírportálnak elmondta, hogy a felfedezett hibát órákon belül kijavították és a kifizetett jutalom kiemelkedően magasnak számít a Facebook biztonsági rések felfedezését jutalmazó nyilvános "Bug Bounty" programjában. Ennél magasabb összeget csak nagyon kevesen kaptak. Ez volt egyébként az indiai szakember kilencvenedik szoftverjavítása a Facebooknál.
Kapcsolódó cikkek
- CIB Bank a digitalizáció útján
- Tavaly várakozáson felül nőtt az okostelefonok piaca Romániában
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- Kerülje el a zsarolóvírus-támadásokat!
- Magyar startup menti meg a strandlopásoktól a világot
- A Samsung virtuális valóságában koncertezett a Years & Years
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Légy részese a Years & Years mai londoni koncertjének
- A közösségi média hálójában
- Zsarolásról, kiberkémkedésről és célzott támadásokról szólt az elmúlt év
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: