A Samsung hét éve az élen a digitális kijelzők értékesítése terén
A Samsung Electronics immár hét egymást követő éve őrzi nemzetközi vezető helyét a digitális kijelző egységek értékesítése területén. Az IHS, a kijelzőtechnológiával kapcsolatos iparági hírek, elemzések és a szakvélemények vezető adatforrása által a közelmúltban kiadott értékesítési mutatók is alátámasztják a Samsung vezető pozícióját az ágazatban, 2009 óta.
A Samsung 2015-ös, sikeres eredményei jelzik, hogy a vállalat a digitális kijelzők fejlesztése terén továbbra is az elmúlt években tapasztalt lendülettel halad előre. A globális ügyfelek egyre dinamikusabb módszereket keresnek vásárlóik figyelmének megragadására, így a Samsung folytatja saját technológiái fejlesztését, hogy minél inkább kielégíthesse a sokoldalú, nagy teljesítményű kijelzők iránti növekvő és a legváltozatosabb környezetekben jelentkező igényeket.
Az IHS „Public Display Market Tracker Q1 2016” című technológiai felmérése szerint a Samsung 28,8 százalékos globális piaci részesedést ért el a digitális kijelzők értékesítése területén. Ez növekedést jelent a Samsung 2014 végén elért 26,9 százalékos piaci részesedéséhez képest.
„A Samsung már eddig is számos briliáns és hatékony innovációt adott a világnak a vizuális kijelzőkhöz kapcsolódóan. Azt reméljük, hogy a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően még messzebbre juthatunk, mi magunk és ügyfeleink is” – nyilatkozta Seog-gi Kim, a vizuális kijelzők üzletágának alelnöke. – „Az IHS Inc. legújabb rangsorolása jól tükrözi többéves kemény munkánkat és elkötelezettségünket, hogy olyan eszközöket biztosítsunk partnereiknek, amelyekkel magával ragadó és személyre szabott élményt tudnak kínálni. Az elkövetkező évek során is szeretnénk megőrizni globális vezető helyünket a digitális kijelzők gyártásában.”
A Samsung SMART kijelzők portfóliójához többféle interaktív és informatív egység tartozik, így a vállalat az adott igényekhez igazított, teljes körű megoldásokat nyújt számos ágazat, így az államigazgatás, az oktatás, a vendéglátás, az egészségügy, a pénzügyi szolgáltatások és a kereskedelem számára egyaránt. Ezek a technológiák, amellett, hogy javítják az együttműködést és a hatékonyságot, hatásosabb vizuális megoldást kínálnak azokhoz a középkategóriás kijelzőkhöz, melyeket a fent említett szakágakon belül gyakran használnak. Ilyenek például a következők:
- LED-es tartalomszolgáltató rendszerek – A Samsung fejlett videofeldolgozási és felskálázási technológiáin alapulva ezek a kijelzők egyesítik a bővíthető kialakítást a LED-es vizuális minőséggel, így tiszta, olvasható képet jelenítenek meg beltéri és kültéri használat esetén is.
- SMART kültéri kijelző rendszerek – A Samsung OHD sorozatú, strapabíró SMART tartalomszolgáltató rendszerei kiválóan közvetítik a tartalmakat kültéri alkalmazás esetén is. Ezeket a fényes, nagy kontrasztú, strapabíró kijelzőket kiváló képminőség jellemzi még folyamatos – 24/7 – használat esetén is, és csupán minimális figyelemelvonással működnek az időjárási körülményektől és más természeti hatásoktól függetlenül is.
- Videófalak – Ezekkel a kijelzőkkel bármilyen képernyő-kombináció vagy alakzat megvalósítható, színvisszaadási hiányosságok és vizuális eltérések nélkül, így nagy méretben is hatásosan jelenítik meg a tartalmakat. A Samsung 2015-ben vezette be az iparág legvékonyabb kávájú videófalát, amelynél még kisebb a vizuális figyelemelvonó hatás mértéke, így a nézőközönség zavartalanul koncentrálhat a kiemelt tartalomra.
- Interaktív táblák (IWB) – A Samsung multimédia-barát kijelzői lehetővé teszik a valós idejű tartalommegosztást, és bővítik az interaktív kommunikációs lehetőségeket az előadó- és osztálytermekben. Ezek az interaktív táblák tollal és érintéssel is kezelhetők, ami még nagyobb rugalmasságot biztosít.
Kapcsolódó cikkek
- ProXpress C30, a Samsung legújabb multifunkciós nyomtatócsaládja
- A Samsung bemutatta a világ legnagyobb, közel 16 TB-os SSD-jét
- A Samsung virtuális valóságában koncertezett a Years & Years
- Három új ívelt monitorral bővül a Samsung termékpalettája
- Dizájn-díjakat nyert a Samsung
- Itt az első 256 GB-os UFS memória
- Légy részese a Years & Years mai londoni koncertjének
- Örökítse meg a környezetét 360 fokban!
- A Samsung Galaxy S6 edge 2015 legjobb okostelefonja
- S7: versenyfutás az elsőségért
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: