Távközlési üzletággal bővíti tevékenységét a Netrisk.hu

forrás: Prím Online, 2016. május 5. 10:43

Távközlési szolgáltatások egyszerű összehasonlítását és megrendelését is lehetővé tévő szolgáltatással bővül a Netrisk.hu tevékenységi köre. A legnagyobb hazai online biztosítási alkuszcég két éve banki termékek összehasonlítását, míg tavaly nyáron többek között utazási ajánlatok és kedvező árú repülőjegyek széles körű elérhetőségét biztosító szolgáltatással bővítette kínálatát több mint egymillió ügyfele, illetve a külső érdeklődők számára.

A távközlési üzletág alapja a már üzemelő, és a Netrisk.hu által átvett  Internetet.hu oldal, amelyen pillanatnyilag országosan közel 50 szolgáltató televíziós, internetes és telefonszolgáltatási ajánlatai hasonlíthatók össze gyorsan, áttekinthető formában, rejtett költségek nélkül. A lakossági és üzleti ügyfeleket egyaránt megcélzó szolgáltatás kényelmi jellegét nagyban növeli, hogy az ajánlatok mintegy 80 százaléka már jelenleg is közvetlenül megrendelhető az oldalon.

 

„Az új távközlési oldal a valós ügyfeligényekből kiindulva, a Netrisk.hu általános stratégiájának megfelelően- az ajánlatok minél egyszerűbb és átláthatóbb összehasonlíthatóságát kívánja biztosítani – mutat rá Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója. – Terveink szerint a szolgáltatás már a közeljövőben számos, a szolgáltatók, illetve az előfizetők számára további előnyt biztosító fejlesztéssel gazdagodik. Célunk, hogy egy folyamatosan fejlődő, megbízható távközlési viszonteladói portált üzemeltessünk, amely nem kizárólag az alacsony végfelhasználói ár elérését segíti elő: a felületen csakis a megbízható, minőségi ajánlatok összehasonlításának engedünk teret.”

 

A Netrisk.hu milliós ügyfélkörét és új érdeklődőket egyaránt megcélozva a távközlési üzletág jelentős forgalom elérésével számol: már az elkövetkező időszakban évente több tízezernyi – lakossági, illetve kis- és középvállalati körből egyaránt érkező – ügyféligényt kíván kiszolgálni. 

 

Mobilszolgáltatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05