Elindult a UPC Műsorvisszanéző
A UPC Magyarország bejelentette a tévézés jövőjének új perspektívákat nyitó Műsorvisszanéző szolgáltatását, mely most bevezetett Horizon HD Médiaboxán keresztül érhető el.
Az új funkcióval egy teljes héten át visszanézhetők a tévécsatornák műsorai, anélkül, hogy külön be kellene programozni a felvételt; a UPC előfizetői így nem fognak lemaradni a foci Európa-bajnokság és az olimpia egyetlen fontos pillanatáról sem.
Mától a UPC tévés előfizetői egyetlen másodpercet sem fognak elmulasztani kedvenc műsorukból, mert a most bemutatott Műsorvisszanéző funkcióval szinte bármilyen programot vissza tudnak nézni az előző hét műsorkínálatából. Mindehhez még csak felvenni sem kell az adást, mert a műsorokat a UPC felhő alapú háttértára rögzíti és tárolja 7 napon át. Az új szolgáltatás elindítását a nyári labdarúgó Európa-bajnokság illetve az olimpia elé időzítette a szolgáltató, de a Műsorvisszanézővel természetesen nemcsak sportesemények, de sorozatok, filmek, vetélkedők és más, élőben leadott műsorok is vis szatekerhetők. A funkció a UPC digitális tévé minden előfizetője számára ingyenes.
A Műsorvisszanézőt nem szükséges külön igényelni a UPC-től, a szolgáltatás automatikusan elérhető a digitális tévé előfizetői számára a cég június 2-án bemutatott új Horizon HD Médiaboxán. Az új előfizetőknél már automatikusan ezt az új, energiatakarékos, az eddigi készülékeknél jóval kisebb méretű médiaboxot telepíti a UPC, a régi eszközöket pedig az ügyfelek kérésére fokozatosan cserélik le.
A Műsorvisszanéző és a Horizon HD Médiabox bevezetésével párhuzamosan megújul az összes digitális televíziós szolgáltatás – így a UPC Műsorújság, MyPrime, TV Apps – kezelőfelülete is. A nézők áttekinthetőbb, kézre állóbb menüben navigálhatnak a tévés alkalmazások, a visszanézhető adások vagy a filmek között. A Műsorvisszanéző funkcióval a legnézettebb 21 SD és 5 HD csatorna adásai pörgethetők vissza, de számuk jelentősen nőhet az ősz folyamán. A szolgáltatás a tervek szerint mobileszközökön is elérhető lesz a Horizon Go alkalmazással, így a UPC-nél többé sem térbeli, sem időbeli korlátai nem lesznek a tévézésnek.
„Felmérések szerint a felvett tévéműsorok 60-65 százalékát egy héten belül visszanézik az ügyfelek, többségük tehát csupán azért rögzíti őket, mert nincs lehetőségük élőben megnézni. Ez megerősít bennünket, hogy a visszanéző funkció valódi felhasználói igényekre ad megoldást” – nyilatkozta a bevezetés kapcsán Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója. „A Műsorvisszanéző teljes szabadságot ad a nézőknek, akiknek többé nem kell aggódniuk, hogy akár csak egy pillanatot is elmulasztanak kedvenc műsorukból. Büszke vagyok rá, hogy ilyen élményt adhatunk előfizetőinknek, biztos vagyok benne, hogy a Műsorvisszanéző funkciót mindannyian örömmel fogadják, és könnyebbé teszi majd az életüket.”
Kapcsolódó cikkek
- Áprilisi csatornanyitások a Telekomnál
- HD csatornákkal turbózza ajánlatait a UPC Direct
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Felvásárlással bővíti hálózatát Bicskén a UPC
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Százmilliós Médiatanács-támogatás helyi, körzeti tévéknek Szegedtől Szombathelyig
- MinDig TV frekvenciacserék Siófok vételkörzetében
- A telekommunikáció és a műsorsugárzás fejlődése az elmúlt 30 évben
- NMHH: A Digi és a Vodafone jelentkezett a 3400–3800 MHz-es sávért
- Magabiztos UPC növekedés az első negyedévben
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...