A magyar eladók végzik a legnagyobb örömmel munkájukat
Magyarországon végzik a legnagyobb örömmel munkájukat az értékesítéssel foglalkozó, illetve a szolgáltató iparban dolgozó munkavállalók Európában, a második és harmadik helyet Lengyelország és Litvánia szerezte meg – derül ki egy friss kutatásból.
A világ legnagyobb próbavásárlásokkal foglalkozó cégeket tömörítő szervezete (Mystery Shopping Providers Association - MSPA) tette közzé a 2016 első negyedévére vonatkozó Net Happiness felmérés adatait. A kutatás azt vizsgálja, mennyire szolgálja ki örömmel a munkatárs a vásárlót.
Mindhárom ország a kezdetektől, 2014 óta részt vesz az MSPA Europe Net Happiness Score (NHS) felmérésében. A jelenleg vizsgált első negyedévben mindegyikük több mint 1200 választ gyűjtött össze, melyek átfogóan kiterjedtek az összes fontos iparágra. A magyarországi adatokat többek között a ClientFirst Consulting biztosította.
A legjobb eredményt idén Magyarország érte el 60 ponttal, mögöttünk a lengyelek és litvánok végeztek 55 ás 51 ponttal. Az eredmények azonban egész Európában pozitív tartományban vannak.
Az egyes ágazatokat vizsgálva az egészségmegőrző és szépségápolási (Health & Beauty) szektorban voltak a legboldogabbak a munkavállalók Európa szerte az év első negyedévében (64 pont), de nem sokkal lemaradva a pénzügyi szektor (53 pont) és a szabadidő ágazat (51 pont) is az élen végzett.
„Kutatásainkból pontosan tudjuk, hogy a vásárlói élményt rendkívüli mértékben befolyásolja az eladó viselkedése, többek között az, hogy örömmel szolgálja-e ki a vevőt. A Net Happiness Score mérés az egyike azoknak a programoknak, melyen keresztül egész Európában népszerűsítjük a mystery shopping (próbavásárlás) módszer, management eszköz értékét, és ezen keresztül az MSPA tagvállalatokat.” – hangsúlyozta Mózes István, a ClientFirst Consulting ügyvezetője, az MSPA Europe Igazgatóságának tagja.
Kapcsolódó cikkek
- Fontos a közösség az autisták életében is
- A férfiak álmodoznak, a nők reálisabban látják esélyeinket
- 6 ok, amiért érdemes négy keréken nyaralni mennünk
- A Vodafone jóvoltából újra látogatható Magyarország legmagasabb kilátója
- Magyarországon is elérhető a Dell PC-khez kínált Premium Support támogatása
- Nem figyelnek eléggé honlapjukra a kisvállalkozások
- 22 milliószor vásároltunk tavaly az interneten
- Imádjuk a kütyüket, de nem mindig értjük a szakkifejezéseket
- Aki most lép, az nyer: POZITÍV változást várnak a magyar fogyasztók a digitális szolgáltatóktól
- Ezeket az online banki szolgáltatásokat szeretnék a magyarok!
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: