Városi fiatalok a NUDE by NUBU új kampányának arcai, akik smink nélkül álltak a kamerák elé

forrás: Prím Online, 2016. június 17. 11:22

A NUBU, amelynek tervezői elnyerték a Glamour Women of the Year legjobb designernek járó díját, június 15-én shopping nighttal ünnepelte új NUDE by NUBU kollekciójának debütálását.

A rendezvényen a tervezők elmondták, hogy ezúttal profi modellek helyett olyan fiatalokat választottak a kampányhoz, akik önként jelentkeztek a NUBU felhívására. A résztvevő vendégek kipróbálhatták az üzletben a világ első Leica dual kamerával felszerelt okostelefont, a Huawei P9-et is.

 

„A NUBU és a Huawei együttműködése 2016 áprilisában kezdődött, amikor a P9, az új prémium kategóriás okostelefon alig egy héttel a londoni bemutatója után új NUDE by NUBU kollekciónkkal együtt debütált a kifutón az ELLE Fashion Show-n” – mondta el Garam Judit, a NUBU tulajdonosa és tervezője. „A Huawei új készülékével eljött a kor, amikor a divat és a technológia már összefonódva képezik részét megjelenésünknek. A Huawei P9 letisztult eleganciája és stílusjegyei illeszkednek NUDE by NUBU stílusjegyeivel, és a most bemutatott új kollekció természetességével.”

 

NUDE by NUBU – fókuszban a minőség, az egyszerűség és a hordhatóság

A NUDE by NUBU, a NUBU fiataloknak készülő márkája urbánus darabokat kínál a NUBU stílusjegyeivel, egyszerű szabásvonalakkal, jó minőségű anyagokból, a hordhatóságot tartva szem előtt. Az új kollekciót a letisztultság, az abszolút természetesség ihlette, mind anyagok, mind színek tekintetében. Ezt a koncepciót tükrözi a kollekcióhoz készült kampány is: a márka profi modellek helyett olyan fiatalokat választott a fotózáshoz, akik önként jelentkeztek a NUBU felhívására.

 

A NUDE by NUBU a kollekciók megtervezésekor a hangsúly a funkcionalitáson és a harmónián van, amely a tudatos városi fiatalok mindennapjaira reflektál. Ezek a fiatalok, a márka hiteles képviselői most a NUDE by NUBU kampányának főszereplőivé, a márka arcaivá váltak. A természetesség jegyében smink nélkül álltak a kamera elé.

 

A NUDE by NUBU legfrissebb kollekciójának fazonjait idén húzott gumi részletek és hangsúlyos, széles felhajtások teszik különlegessé. A túlméretezett zsebek a női kollekciónál bőr hatású anyagokból készültek, míg a fiú kollekciónál printelt vonalak imitálják a zsebeket. Színekben a natúr földszínek mellett a kék jelenik meg hangsúlyosan.

 

 

Az okostelefon mint divattárgy – tűnj ki vele a tömegből

A design és technológia kéz-a kézben jár egy okostelefon, vagy akár egy hordozható okoskiegészítő megalkotásánál is, hiszen ma ezek nemcsak használati tárgyak, hanem divat-kiegészítők is. Ezért nem elég, ha jó minőségű és kiváló teljesítményű készülékeket állítanak elő a gyártók, mivel a felhasználók olyan okostelefonokra vágynak, amelyek gyönyörűek, amelyeket szívesen vesznek a kezükbe, és amikkel lenyűgözhetik az őket körülvevő embereket. Éppen ezért a készülékeknek szépnek kell lenniük, és a lehető legjobb minőségű alapanyagokból kell készülniük. Manapság a legnagyobb kihívás egy designer számára, hogy az okostelefon, amit éppen tervez, kitűnjön a tömegből.

 

„A Huawei ennek szellemében alkotta meg P-sorozatát, amelyet a vállalat párizsi Esztétikai Kutatóközpontjában álmodtak meg a tervezők. A legújabb prémium okostelefont, a Huawei P9-et is a sorozatra jellemző letisztult elegancia határozza meg” – mondta el Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary fogyasztói üzletágának vezetője.

 

A Huawei annak érdekében, hogy a felhasználói igényeket kielégítse, nagy hangsúlyt fektet a designra is, ezért több különleges kutatás-fejlesztési központot hozott létre szerte a világon. A tervezők egyik legfontosabb küldetésüknek tekintik, hogy megváltoztassák a technológiáról alkotott felfogást: hogy emberibbé és felhasználó-barátabbá tegyék azt. A Huawei P9 sorozat termékei is ennek jegyeit viselik magukon, tervezésüknek köszönhetően tökéletesen illeszkednek a felhasználók mindennapjaiba. 

 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05