24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.
Új szolgáltatást vezet be DMRV Zrt., hogy fogyasztói számára gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést biztosítson. A webes böngészőben és okostelefonon is használható ügyfélszolgálati alkalmazás a felhasználók számára korábban nem biztosított funkciókat is könnyen elérhetővé tesz.
A DMRV Zrt elkötelezett minden olyan fejlesztés bevezetése mellett, mely a fogyasztó kényelmét, a gyors és hatékony ügyintézést teszi lehetővé, ezáltal folyamatosan növelve a szolgáltatás színvonalát, a felhasználók elégedettségét. Ennek szellemében készítette új mobilapplikációját, az SAP Multichannel Foundation for Utilities ügyfélszolgálati alkalmazást.
A díjmentesen letölthető applikáció használatával személyes és telefonos ügyfélszolgálat megkeresése nélkül, a nap bármely szakaszában, kényelmesen, otthonról, vagy akár bevásárlás, várakozás közben intézhetik ügyeiket az ügyfelek – pusztán egy okostelefon segítségével.
A szolgáltató új alkalmazása számos hasznos funkciót tartalmaz. Azon felül, hogy a felhasználó megtekintheti az ügyfélszolgálati irodák elérhetőségét és címét, ellenőrizheti a saját adatait, a vízmérők gyári számait és állását. Lehetőség nyílik megváltoztatni a telefonszámot és email címet, illetve akár számlamásolatot is kérhet, amit a regisztrált e-mail címen kap meg a fogyasztó.
Nemcsak az ügyfél kommunikálhat a DMRV Zrt.-vel, hanem a vízszolgáltató is tud üzenetet küldeni a felhasználó részére. Így a fogyasztók tájékoztatást kaphatnak a soron következő diktálás, leolvasás időpontjáról, az esedékes számláról, a vízmérő hitelességének közelgő/megtörtént lejártáról, a későbbiek folyamán pedig műszaki információkról: például arról, jelenleg hol van csőtörés, mikorra várható a hiba elhárítása.
Gyorsabb, egyszerűbb számlakiegyenlítés az iCsekk alkalmazással
A DMRV Zrt. bevezeti a QR-kóddal történő fizetési lehetőséget is, hogy megkönnyítse az ügyfelek dolgát a számlák kiegyenlítésében. A QR-kód (Quick Response) a mobilfizetés olyan formája, mellyel az ügyfél a számlalevélen szereplő, a tranzakció adatait tartalmazó QR-kódot okostelefonjának kamerájával beolvasva egyenlíti ki a számla összegét. Az első vásárlásnál regisztráció szükséges, de ez is pár lépésben, néhány perc alatt elvégezhető. A második vagy sokadik tranzakciónál pedig már csak be kell jelentkezni, így a vásárló akár 5 másodperc alatt elintézheti a fizetést. A módszer képernyőméret- és platformfüggetlen, tehát minden, a QR-kódot értelmezni képes okostelefonról elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonos alkalmazások a szervezetfejlesztés szolgálatában
- Példátlan eredményt ért el a Huawei a P9 és a P9 Plus kiszállításaival
- Így készülnek a legjobb nyaralós fotók okostelefonnal – gyorstalpaló Rizsavi Tamás fotográfussal
- Új, digitális transzformációt segítő megoldások az SAP-tól
- Városi fiatalok a NUDE by NUBU új kampányának arcai, akik smink nélkül álltak a kamerák elé
- Újabb elismerések a HostLogic-nak
- Jegymentesíti a tömegközlekedést a Xerox
- A Samsung új játékélményt kínált
- Teszt - itt a látható különbség az egy kamerás és a két kamerás mobillal készített képek között
- Tovább turbózza sportanalitikai megoldását a német válogatott
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: