A Panasonic elindítja a 2016-os riói olimpiai és paralimpiai játékokkal kapcsolatos globális marketingtevékenységét

forrás: Prím Online, 2016. június 23. 09:16

Osaka, Japán – a Panasonic Corporation, amely az olimpiai játékok Hivatalos Nemzetközi Partnereként a 2016-ban Rióban megrendezésre kerülő olimpiai játékok, valamit a 2016-ban szintén Rióban megrendezésre kerülő paralimpiai játékok támogatója bejelentette, hogy a vállalat sokrétű globális szponzorációs és marketingtevékenységet indít.

A Panasonic tevékenységének célja, hogy elhozza a sportok fényét és izgalmát a közönség számára, valamint, hogy népszerűsítse az Olimpiai Mozgalmat.

 

A Panasonic megállapodást kötött a Rio de Janeiro Urca kerületében elhelyezkedő, és a Copacabanatól nem messze található Cukorsüveg-hegy városrésszel, amelynek értelmében itt építi fel és nyitja meg a „Csodák Stadionja” nevet viselő pavilonját, ahol 2016. augusztus 7. és 21. között a 2016-os riói olimpia ideje alatt érkező látogatókat fogadja. A Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB), valamint a 2016-os riói olimpiai és paralimpiai játékok szervezőbizottságának közreműködésével a közel 500 négyzetméteres alapterületű pavilon kivetítőin a Panasonic több mint 25 éves olimpiai támogatói tevékenységéből összegyűjtött vizuális tartalomból kaphatnak ízelítőt az ide látogatók. A pavilonban továbbá a Panasonic saját fejlesztésű technológiája - például az Optical ID technológia és átlátszó kijelzők - alkalmazásával térbeli megjelenítés is látható lesz, valamint a látogatók interaktív kiállítások segítségével a sportolók nézőpontján keresztül is átélhetik az olimpiai versenyszámokat. A vállalat célja, hogy a létesítmény által méginkább emelje a 2016-os riói olimpiai és paralimpiai játékok izgalmát és megerősítse kapcsolatait a következő versenyek - például a 2018-as phjongcshangi téli olimpiai játékok és a 2020-as tokiói olimpiai játékok - olimpiai szervezetivel és partnervállalataival.

 

Koji Hosokawa, a Panasonic Corporation Vállalati reklámokért felelős részlegének vezérigazgatója elmondta: „Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a történelmi Cukorsüveg-hegyen felállított »Csodák Stadionja« vállalati pavilonban fogadhatjuk az érdeklődőket, ahol bemutatjuk majd a Panasonic legújabb audiovizuális technológiáit és az olimpiai játékok videóanyagaival szórakoztatjuk a látogatókat. Bízunk benne, hogy mindenkinek lesz lehetősége átélni az izgalmas kiállítás élményeit.” 

 

 

A Panasonic a 2016-os riói olimpiával többek között audiovizuális technológiai partnerségi együttműködést is aláírt, mint az Olimpiai Láng műszaki partnere, így a vállalat a szponzorációs partnerségi történetében most először működik közre abban, hogy az olimpiai láng eljusson a helyszínre. A „Csodák Stadionja” pavilonban a Panasonic a korábbi olimpiai fáklyákat is kiállítja, valamint adatokkal és videotartalmakkal szolgál a 2016-os riói olimpiai lánggal való futásról. Továbbá a 2016-os riói olimpia szervezőbizottságának partnereként, a Panasonic nagyképernyős LED kivetítőrendszerekkel látja el a Live Site-ot, Rio de Janeiro szabadtéri élő közvetítési helyszínét, ahol a nézők együtt élhetik át a verseny izgalmait és örömeit. A 2016-os riói paralimpiai játékokra pedig egy következő generációs oktatási programmal készül a Panasonic. A „KWN (Kid Witness News - Hírek gyerekszemmel)” célja, hogy a paralimpiai játékok ideje alatt videók készítésével támogassa a gyerekek kreativitását, kommunikációs készségeit és csapatszellemét.  

 

A világszintű marketing-kezdeményezések között megtalálhatók a riói olimpia és paralimpia témája köré épülő televízióreklámok és internetes kampányok, amelyekben a nézők Neymar da Silva Santos Júnior (Neymar Jr.) futball játékossal találkozhatnak, aki 2010 óta a Panasonic vállalati nagykövete. A Panasonic „Álom FITA Projektjének” alapját a brazil „FITA” kívánság szalag/karkötő, a “Fita do Senhor do Bonfim”, valamit a Panasonic olimpiai szlogenje, a „Megosztjuk a szenvedélyt” adja. A projekt keretein belül a Panasonic egy online felületen keresztül osztja meg az érdeklődőkkel Neymar Jr. 2016-os riói olimpia iránti szenvedélyét, valamint azt a lelkesedést, amellyel az emberek világszerte megvalósítják álmaikat. A „Csodák Stadionján” belül egy „FITA” gép áll majd a látogatók rendelkezésére, hogy a megfogalmazott álmaikat kinyomtassa.

 

A Panasonic korábbi szponzorációs tevékenységét a Panasonic Facebook oldalán, valamint a kifejezetten az olimpiai és paralimpiai játékoknak szentelt hivatalos honlapján mutatja be. Az esemény ideje alatt a Panasonic ezeket a felületeket használja majd arra, hogy a helyszíni tevékenységéről friss információkat tegyen közzé és megossza a világgal a 2016-os riói olimpiai és paralimpiai játékok szenvedélyét és izgalmait. 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50