Logisztikai központot nyit Budapesten az ABC Data

forrás: Prím Online, 2016. július 6. 15:12

Közép-Kelet Európa vezető IT és szórakoztatóelektronikai disztribútora folyamatosan növeli piaci jelenlétét a régió egyes országaiban. Az új központ - amely az ABC Data negyedik logisztikai kiszolgáló egysége a régióban - lehetővé teszi, hogy a vállalat Magyarországon is biztosítsa az iparágban egyedülálló 24 órás szállítási időt.

Az új raktárépület Budapest belvárosától 12 km-re, az M0-ás körgyűrű közvetlen szomszédságában, a repülőtértől 20 perc távolságra, a Prologis Harbor Park logisztikai központban található. A központ ideális elhelyezkedésének köszönhetően jelentős mértékben növeli a vállalat üzleti lehetőségeit a környező országokban és ugyancsak lehetővé teszi az ügyfélszolgálati szolgáltatások minőségének javítását.

 

„Az új logisztikai központ megnyitása szerves része vállalatunk hosszútávú stratégiájának. Célunk a piaci pozícióink jelentős erősítése nem csak Magyarországon, hanem az egész régióban. Ebben nagy előrelépés a szóban forgó beruházás. Jelenleg az ügyfél portfóliónk kiterjesztése, a helyi szerződéseink számának növelése és a kulcsfontosságú partnerekkel való együttműködés szorosabbá tétele jelenti számunkra a prioritásokat. Ugyanakkor az ABC Data a jövőben dél-kelet-európai országokban is kíván terjeszkedni. A logisztikai központ létrehozása tehát mind a szolgáltatásaink magas színvonalának biztosítása, mind a versenyképesség növelése szempontjából nélkülözhetetlen volt” - mondta el Poros Gábor, az ABC Data Hungary ügyvezető igazgatója.

 

Az ABC Data a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően gyorsan lépdel felfelé a legnagyobb magyarországi IT és szórakoztatóelektronikai disztribútorok ranglistáján, amelyen most -  2015 óta a 20. helyről 12 pozíciót javítva - a 8. helyen áll.

 

„Jelenleg néhány fontos megállapodás véglegesítésén dolgozunk vezető világmárkákkal, amelynek eredményeképpen a közeljövőben a fogyasztói és a kereskedelmi csatornákat egyaránt célzó prémium termékekkel és megoldásokkal fogjuk kibővíteni portfóliónkat. Mindez elősorban azokat az ügyfeleket fogja érinteni, akik mobil készülékek, alkatrészek, és kiegészítők területén keresnek új lehetőségeket”- tette hozzá Poros Gábor.

 

Az új disztribúciós központ létrehozása mellett az ABC Data egyéb beruházásokat is végrehajtott a közelmúltban közép-kelet-európai országokban. Ennek megfelelően a vállalat a román piac egyik vezető logisztikai szolgáltatójával is kiterjesztette együttműködését, ami lehetőséget teremt rá, hogy további piacokon is fenntarthatók maradjanak vállalat által kínált rövid szállítási határidők.

 

A közép-kelet-európai régió IT piaca a nyugat-európaival összehasonlítva négyszeres ütemben bővül. A következő két évben az IT piac növekedése a húsz százalékot is elérheti. „Nem csak eltökéltek vagyunk, de rendelkezünk a terjeszkedéshez szükséges erőforrásokkal is. Mindezt alátámasztja a vállalat folyamatos növekedése. Az idei év első negyedévében az értékesítés Romániában 82%-kal, Szlovákiában 42%-kal, Magyarországon 36%-kal nőtt”- mondta el, Andrzej Kuźniak, az ABC Data alelnöke.

 

A közép-kelet-európai régióban való jelenlét erősítése része az ABC Data három éves üzletfejlesztési stratégiájának. Ennek megfelelően a vállalat növeli a regionális szintű szerződéseinek számát és megállapodásokat köt a következő célpiacokon, amivel lehetővé válik a nagy ügyfelek globális szintű kiszolgálása. A nyolc európai piacon való közvetlen jelenlét párosulva a stratégiai szempontok szerint elhelyezett raktáregységekkel, a 180,000 terméket tartalmazó piacvezető portfólióval, és a közép-kelet-európai régió teljes területén 24-48 órán belül történő kiszállítással összehasonlíthatatlanul nagyobb lehetőségeket biztosít a vállalat számára, mint amivel bármely versenytársa rendelkezik. A régióban tapasztalható organikus piaci növekedéssel és a lehetséges felvásárlásokkal a vállalat stratégiai célja, hogy 2018-ra a teljes közép-kelet-európai régió első számú IT disztribútorává váljon.

 

Kulcsszavak: IT logisztika ABC Data

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05