Dinamikus növekedés az online tévézésben a nyári sportesemények hatására
A Magyar Telekom adatai szerint az Eb, és a magyar labdarúgó válogatott sikeres Európa-bajnoki szereplése a mobilos tartalomfogyasztásban, így a Telekom TV GO használatában is felfutást hozott.
Hagyományos TV képernyőn több millióan követték élőben a meccseket, aki viszont nem ért időben nagyképernyő elé, annak lehetősége volt az online tévézést választania. A Telekom TV GO szolgáltatásra regisztrálók száma egy hónap alatt az átlagos 3,5-szörösével nőtt. A meccseket online nézők száma is megháromszorozódott, a nyolcaddöntőig minden magyar érdekeltségű meccs TV GO nézettségi rekordot döntött, a legtöbben – 15 ezren – a magyar-portugál meccset követték TV GO-n, de az Európa-bajnokság döntője is kiemelkedő nézettséget hozott.
A TV GO alkalmazás népszerűsége is növekedett az Eb idején, volt, hogy a Google Play áruházban az 5., az AppStore-ban a 16. helyet foglalta el a népszerűségi listán. A Telekom az Eb előtt kapacitásbővítést hajtott végre annak érdekében, hogy az ügyfelek kiváló minőségben élvezhessék a közvetítéseket. Emellett további tartalmi újításokat vezetett be: a közszolgálati csatornák már HD minőségben érhetők el, az M4 és a Duna TV csatornák bárki számára elérhetők voltak egy regisztrációt követően (előfizetéstől függetlenül), továbbá a meccsek 3 napon keresztül díjmentesen voltak visszanézhetőek. A Telekom várakozásai szerint az Olimpia időszakában folytatódik az Eb alatt tapasztalt trend.
Tavaly ősz óta már nemcsak Telekom TV-előfizetők tévézhetnek online, a weben vagy mobileszközeiken a TV GO-val, hanem bárki, tehát telekomos TV-előfizetéssel nem rendelkezők is vásárolhatnak bankkártyás fizetéssel tévécsomagot, vagy a filmek rajongói speciális havidíjas filmes előfizetést. Természetesen a Telekom TV-előfizetők továbbra is külön díj fizetése nélkül élvezhetik a szolgáltatást. A szolgáltatás a tvgo.hu weboldalon, a Google Play-ről valamint az AppStore-ból letölthető, okostelefonokra, táblagépekre telepíthető TV GO alkalmazással érhető el.
Annak érdekében, hogy a tévézésre fordított adatforgalom se jelentsen akadályt, a Telekom TV GO használata nem generál adatforgalmat a Magenta1 ügyfeleknek előfizetésük teljes időtartama alatt, illetve promóciósan a nyár végéig további negyedmillió ügyfélnek, akik havidíjas mobil- és TV-előfizetéssel is rendelkeznek, így ők plusz költségek nélkül tévézhetnek bárhol, bármikor.
Kapcsolódó cikkek
- Áprilisi csatornanyitások a Telekomnál
- Adatláz a fesztiválokon
- Több mint félmillió next ügyfélnek duplázta meg adatkeretét a telekom
- Telekom VOLT fesztivál: duplázott az adatforgalom a tavalyihoz képest
- Fesztiválozás helyben vagy akár távolból a Telekom 4G megoldásaival
- Szép volt fiúk, szép lesz, fiúk!
- Kilenc Cannes-i oroszlánt nyert a Telekom demenciakutatást segítő játéka
- Netrehajtok: még nem késő regisztrálni!
- Bővülő olimpiai kvótákkal, új telekom egyéni támogatottakkal, szurkolói szívvel az olimpiára
- A Telekom újabb 13 városban felkapcsolta a 300 megabites mobilinternetet 4G hálózatán
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: