Oracle: új mobilos szolgáltatásokat igényelnek a szurkolók
Új szolgáltatásokat igényelnek a szurkolók az amerikai Oracle szoftverfejlesztő és -szolgáltató konszern legfrissebb kutatása szerint, többségük elsősorban ételt és italt szeretne rendelni és kifizetni mobilos alkalmazással a lelátókon ülve, a meccs nézése közben.
A felmérésben megkérdezett 8 ország több mint 3500 szurkolója közül az amerikaiak 68 százaléka és a nemzetközi drukkerek 60 százaléka úgy nyilatkozott: "valószínűleg" vagy "biztosan" rendelnének a lelátókon, ha rendelkezésre állna a mobilos opció a stadionban.
A szurkolói élmény minőségének szempontjából a megkérdezettek a világon mindenhol az ételt és az italt helyezték a szórakoztatás, a technológia és a kényelem elé, 65 százalékuk elismerte, hogy az étel-ital vásárlása impulzív dolog, és szívesen költenének 30 százalékkal többet, ha a várakozási idő a felére csökkenne. Az amerikai válaszadók átlagosan további 20 dollárt költenének ételre és italra, ha a várakozási idő a felére csökkenne, ezáltal 43 százalékkal növekednének a költések.
A felmérés rámutatott arra is, hogy a nemzetközi szurkolók 18, az amerikai szurkolók átlagosan 30 percet töltöttek sorban állással a büféknél valamilyen eseményen, miközben az elmúlt 12 hónapban a szurkolók több mint 40 százaléka hagyta ott a sort a büféknél vásárlás nélkül a túl hosszú várakozási idő miatt.
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonos alkalmazások a szervezetfejlesztés szolgálatában
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában
- Az olimpiára érkezik a Samsung Galaxy S7 edge limitált kiadása
- Kétéves a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer
- A MentorFM mobilalkalmazás már elérhető számítógépre is: elindult a webplayer
- Vodafone M2M technológiára épülő elektromos bérbringa a Balatonnál
- Szép volt fiúk, szép lesz, fiúk!
- Kilenc Cannes-i oroszlánt nyert a Telekom demenciakutatást segítő játéka
- Kolivri: elindult az első magyar Virtuális Valóság (VR) videó és fotómegosztó oldal
- A közösségi személyszállítást választanánk munkaügyekben is, ha fizetné a cég
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...