Dinamikusan növekszik az eMAG Marketplace

forrás: Prím Online, 2016. július 28. 10:39

Mintegy 450 partner csatlakozott már az eMAG Marketplace felületéhez, segítségükkel pedig több mint 350 ezer terméket kínál az eMAG, és a megrendelések 20%-át is ez az online felület biztosítja.

Az eMAG Magyarország egyik legnagyobb online kereskedelmi központjává nőtte ki magát, 450 partnerével pedig az eMAG Marketplace már több mint 6500 márkát és 350 ezer terméket forgalmaz.

 

Az eMAG Marketplace lényegi eleme, hogy a partnerek által kínált termékskála jelentős hányada elérhető az eMAG oldalán is, így még szélesebb választék áll a vásárlók rendelkezésére az online felületen. Sőt, azok a vállalkozások is profitálhatnak ebből, amelyek eddig nem vettek részt az online kereskedelemben, mivel csak egy jól működő logisztikai rendszerre van szükségük az áru kiszállítására. 

 

„Az eMAG Marketplace létrehozásával az eMAG már nem csupán egy online kereskedelmi felület, amely lehetővé teszi partnereink számára eladásaik növelését. Az elmúlt hat hónapban ügyfeleink több mint 30%-a látogatott el a Marketplace felületére is, és a rendelések 20%-a ezen partnereinknek tulajdonítható. A teljes webshop napi látogatóinak száma kétszer akkora, mint a legnagyobb bevásárlóközpontoké. A Marketplace tehát egy újfajta növekedési lehetőség mind az eMAG, mind a partnereink számára, mely a magyar e-kereskedelmet is fellendíti” – nyilatkozta Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere. 

 

 

“A Marketplace – tette hozzá Tamás Áron, a Marketplace menedzsere – egy figyelemre méltó online felület partnereink számára, akik komoly ismertséget szerezhetnek termékeiknek, és közvetlenül kézbesíthetik azokat a vásárlóknak.” Másfelől az ügyfelek így elérhetik az olyan, kisebb-nagyobb partnereink széles termékkínálatát is, mint az Adivstore, a Reita Hungaria, a kerekparwebshop.hu, a Marketworld, a Clatronic, a Bevachip vagy a Líra. 

 

A Marketplace elindítása látványos eredményeket hozott: mára a kiskereskedelmi eladások egyötöde ezen a felületen megy végbe. „Az eMAG csoport több mint kétmillió eurót fektetett a Marketplace fejlesztésébe, és az eredmények azt mutatják, hogy ez a befektetés megtérül, hiszen az ügyfélkör csak Magyarországon átlagosan havi 20 vállalattal nő” – mondta Tamás Áron.  

 

Természetesen a vevői elégedettség elsődleges szempont az eMAG-nál, ezért partnereinkkel szoros együttműködésben dolgozunk azon, hogy biztosíthassuk a szolgáltatások magas minőségi elvárásoknak való megfelelést. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05