Vodafone ReadyPay mobil bankkártyás fizetés immár a Tele5 Taxinál is

Biztonságos, gyors és bárki számára elérhető

forrás: Prím Online, 2016. augusztus 1. 12:24

A Tele5 Taxi — a féléves tesztidőszak lezárultát követően — júliustól teljes saját flottájával csatlakozott a Vodafone ReadyPay szolgáltatáshoz.

A Vodafone Magyarország által a piaci igényekre válaszul kifejlesztett ReadyPay mostantól a társaság 110 taxijában teszi lehetővé az utasok számára a biztonságos és zökkenőmentes bankkártyás fizetést.

 

„Ma már elengedhetetlen, hogy a vásárló kártyával is tudjon fizetni, ha igénybe vesz egy szolgáltatást. Nagyon örültünk tehát, amikor a Vodafone felajánlotta számunkra a ReadyPay-hez való csatlakozást.” – mondta Pásztor Marcell, a Tele5 Taxi ügyvezető igazgatója, s hozzátette, hogy a viszonylag alacsony napi forgalommal rendelkező vállalkozók és vállalatok számára – már amennyiben mobil kártyaelfogadóvá kívánnak válni – a ReadyPay az egyetlen lehetőség jelenleg hazánkban. 

 

„A ReadyPay Magyarországon egyedülálló, a kis és középvállalatok életét megkönnyítő, a készpénzkímélő elektronikus fizetésre való azonnali átállást lehetővé tevő megoldás.” – mondta Király István, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatásokért felelős vezérigazgató helyettese. A mobil bankkártya-olvasó terminál akár zsebben is elfér, így a kereskedő, szolgáltató, vagy akár a megrendelt terméket házhoz szállító futár is könnyedén magával viheti, s bárhol, bármikor, pillanatokon belül használhatja is az eszközt. 

 

„Egy taxicégnél a tranzakció gyorsasága is kulcsfontosságú.”- mondta Pásztor Marcell, aki így mesélt a korábbi tapasztalatokról: „Hogy csupán egyetlen példát említsek, a repülőtéren, ahol mindössze 5 percnyi ingyenes várakozást engedélyeznek, már egy-két perces késedelemért is borsos árat fizethet a sofőr. A Vodafone ReadyPay költséghatékony és egyszerű készpénzkímélő megoldás taxisaink számára, amely nem csupán a mozgásban lévő kereskedők igényeihez optimalizált kompakt mérettel és takarékos akkumulátorral rendelkezik, de a tranzakció költségei is alacsonyabbak” – tette hozzá.

 

„Az Ingenico Group büszke arra, hogy a magyarországi piacon is az mPOS terminál forradalom élvonalában lehet iCMP termináljával. Hisszük, hogy ez a hatékony fizetési megoldás segíteni fog a taxisofőröknek új, visszatérő ügyfeleket szerezni.” – mondta Szabó Gábor, az Ingenico Group Magyarországért felelős vezetője. 

 

A ReadyPay mPOS terminál a BKK által is jóváhagyott készülék, amely a vele Bluetooth kapcsolattal párosított okostelefon vagy táblagép segítségével kapcsolódik az internetre. A fizetési tranzakció az okoseszközre telepített Vodafone ReadyPay alkalmazás segítségével kezdeményezhető a fizetendő összeg megadásával. Ezt követően a kártyabirtokos az mPOS terminál segítségével leolvashatja bankkártyáját vagy mobiltárcáját, illetve szükség esetén beütheti PIN kódját. A fizetési tranzakció ezután a hagyományos bankkártya leolvasóknál megszokott módon zajlik az OTP banki rendszereiben, és eredményéről mind az okoseszközre telepített Vodafone ReadyPay alkalmazásra, mind e-mailben érkezik értesítés az elfogadóhoz. A bankkártya birtokosa megadhatja érvényes e-mail címét, így a fizetési folyamat befejezésekor a tranzakció eredményéről ő is kaphat visszaigazolást. A szolgáltatás valamennyi Magyarországon forgalmazott kártyatípussal használható kedvező feltételekkel, alacsony, mindössze 4 990 forintos beruházással.

 

A Vodafone ReadyPay szolgáltatás az OTP Bankkal, mint pénzügyi szolgáltatóval és a kártyaolvasó terminálok és a biztonságos tranzakciók piacán világszertevezető francia Ingenico Group magyar leányvállalatával együttműködésben valósult meg. A szolgáltatás kiépítésében a MasterCard is részt vett.

 

További tudnivalók a Vodafone ReadyPay-ről: itt.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05