Vodafone ReadyPay mobil bankkártyás fizetés immár a Tele5 Taxinál is
Biztonságos, gyors és bárki számára elérhető
A Tele5 Taxi — a féléves tesztidőszak lezárultát követően — júliustól teljes saját flottájával csatlakozott a Vodafone ReadyPay szolgáltatáshoz.
A Vodafone Magyarország által a piaci igényekre válaszul kifejlesztett ReadyPay mostantól a társaság 110 taxijában teszi lehetővé az utasok számára a biztonságos és zökkenőmentes bankkártyás fizetést.
„Ma már elengedhetetlen, hogy a vásárló kártyával is tudjon fizetni, ha igénybe vesz egy szolgáltatást. Nagyon örültünk tehát, amikor a Vodafone felajánlotta számunkra a ReadyPay-hez való csatlakozást.” – mondta Pásztor Marcell, a Tele5 Taxi ügyvezető igazgatója, s hozzátette, hogy a viszonylag alacsony napi forgalommal rendelkező vállalkozók és vállalatok számára – már amennyiben mobil kártyaelfogadóvá kívánnak válni – a ReadyPay az egyetlen lehetőség jelenleg hazánkban.
„A ReadyPay Magyarországon egyedülálló, a kis és középvállalatok életét megkönnyítő, a készpénzkímélő elektronikus fizetésre való azonnali átállást lehetővé tevő megoldás.” – mondta Király István, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatásokért felelős vezérigazgató helyettese. A mobil bankkártya-olvasó terminál akár zsebben is elfér, így a kereskedő, szolgáltató, vagy akár a megrendelt terméket házhoz szállító futár is könnyedén magával viheti, s bárhol, bármikor, pillanatokon belül használhatja is az eszközt.
„Egy taxicégnél a tranzakció gyorsasága is kulcsfontosságú.”- mondta Pásztor Marcell, aki így mesélt a korábbi tapasztalatokról: „Hogy csupán egyetlen példát említsek, a repülőtéren, ahol mindössze 5 percnyi ingyenes várakozást engedélyeznek, már egy-két perces késedelemért is borsos árat fizethet a sofőr. A Vodafone ReadyPay költséghatékony és egyszerű készpénzkímélő megoldás taxisaink számára, amely nem csupán a mozgásban lévő kereskedők igényeihez optimalizált kompakt mérettel és takarékos akkumulátorral rendelkezik, de a tranzakció költségei is alacsonyabbak” – tette hozzá.
„Az Ingenico Group büszke arra, hogy a magyarországi piacon is az mPOS terminál forradalom élvonalában lehet iCMP termináljával. Hisszük, hogy ez a hatékony fizetési megoldás segíteni fog a taxisofőröknek új, visszatérő ügyfeleket szerezni.” – mondta Szabó Gábor, az Ingenico Group Magyarországért felelős vezetője.
A ReadyPay mPOS terminál a BKK által is jóváhagyott készülék, amely a vele Bluetooth kapcsolattal párosított okostelefon vagy táblagép segítségével kapcsolódik az internetre. A fizetési tranzakció az okoseszközre telepített Vodafone ReadyPay alkalmazás segítségével kezdeményezhető a fizetendő összeg megadásával. Ezt követően a kártyabirtokos az mPOS terminál segítségével leolvashatja bankkártyáját vagy mobiltárcáját, illetve szükség esetén beütheti PIN kódját. A fizetési tranzakció ezután a hagyományos bankkártya leolvasóknál megszokott módon zajlik az OTP banki rendszereiben, és eredményéről mind az okoseszközre telepített Vodafone ReadyPay alkalmazásra, mind e-mailben érkezik értesítés az elfogadóhoz. A bankkártya birtokosa megadhatja érvényes e-mail címét, így a fizetési folyamat befejezésekor a tranzakció eredményéről ő is kaphat visszaigazolást. A szolgáltatás valamennyi Magyarországon forgalmazott kártyatípussal használható kedvező feltételekkel, alacsony, mindössze 4 990 forintos beruházással.
A Vodafone ReadyPay szolgáltatás az OTP Bankkal, mint pénzügyi szolgáltatóval és a kártyaolvasó terminálok és a biztonságos tranzakciók piacán világszertevezető francia Ingenico Group magyar leányvállalatával együttműködésben valósult meg. A szolgáltatás kiépítésében a MasterCard is részt vett.
További tudnivalók a Vodafone ReadyPay-ről: itt.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: roaming díjak nélkül az EU-ban
- ReadyPay – a mobil kártyaelfogadó
- Vezetőváltás a Vodafone Magyarországnál
- Vodafone: Szól a sapka, ha elkóborol a gyerek, a fürdőruha pedig figyelmeztet az UV sugárzásra
- Vodafone: Szól a sapka, ha elkóborol a gyerek, a fürdőruha pedig figyelmeztet az UV sugárzásra
- CashCard, prepaid kártya fesztiválra szabva
- Vodafone IoT barométer: A „dolgok internete” nélkülözhetetlen a sikerhez
- IoT: a harminc körüli nők többet költenének a technológiára, mint a férfiak
- Országszerte készülnek az okosruhák a Kutatók Éjszakájára
- Vodafone: úgy, mint otthon – a világ egyre nagyobb részén
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: