Lezárult a Magyar Telekom Csoport kreatív ügynökségi tendere
A tenderen a DDB, az Isobar és a Mito nyert
Eredményt hirdettek a Magyar Telekom Csoport kreatív ügynökségi tenderén. A Telekom és T-Systems márkák kommunikációjára kiírt több fordulós, meghívásos tenderen végül a Telekom Csoport három ügynökséget választott ki.
A jövőben így a DDB, az Isobar és a Mito látja el a Telekom (lakossági, KKV), valamint a T-Systems kreatív kommunikációs feladatait. A Telekom Csoport méretéből, a célcsoportok, kommunikációs célok és kihívások sokrétűségéből adódóan fontos szempontnak tekintette, hogy több, minőségi kreatív kommunikációs partnerre támaszkodva folytathassa a munkát. A három ügynökség közül kettő a DDB és az Isobar korábban is a Telekom partnerügynöksége volt már, a Mito-val új együttműködés veszi kezdetét.
Kapcsolódó cikkek
- Török puccskísérlet – jóváírás a Magyar Telekomtól
- A Telekom szeptember 23-án elkezdi az új Apple termékek forgalmazását
- Premier hónapot tart a Paramount Channel filmcsatorna
- Rugalmas és átlátható informatikai megoldást keresnek a kisvállalkozások
- Sportos ősz: Eurosport 2 a Telekomosoknak
- Láthatatlan, mégis összeköt: európai hálózati kampány a Deutsche Telekomtól
- A szívüket is olimpikonjainknak adták
- Karbonsemleges működés 2015-ben – idén is kiadta fenntarthatósági jelentését a Telekom
- Olimpia tévében és neten: 600 ezren már okostelefonon is szurkolnak
- A Telekom gyorsítja a 4G-t a Balatonnál
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: