A mai tizenévesek, mint potenciális online vásárlók

Wollák Viktória, 2000. október 30. 12:14
Napjainkban, mikor a tinédzserek videójátékokon nőnek fel, Britney Spearsért és az Emimemért rajonganak, sokkal inkább vásárlási okokból kifolyóan, mint szórakozási célokból fordulnak majd az internethez, mutatta ki egy tanulmány.
A mai web-szakértő 16-22 évesek nagyobb lelkesedéssel és ami még ennél is fontosabb, kevesebb aggodalommal látogatják majd az online áruházakat, derült ki a Forrester Research felméréséből. A Net generáció csak most kezd mutatni pénzügyi lehetőséget, de nagyon gyorsan elsődleges célcsoporttá növi ki magát. A tizenéves vásárlók már támogatják az elektronikus tranzakciókat. Egyharmaduk rendelkezik bankszámlával, pénzt utalnak, számlákat egyenlítenek ki interneten keresztül. A tanulmány igen meglepte a folyamatosan gyarapodó, fiatalokat célzó oldalakat. Nem csoda, hiszen mostanában szüntették meg a tizenéveseknek készült Kibu.com-ot, a Snowball.com pedig közel 100 alkalmazottját bocsátotta el. Ha a fiatalok által kedvelt közösségi és e-commerce oldalak megbuktak abban, hogy egy kis pénzt szedjen ki bő farmerjukból, mi alapján gondolja bárki is, hogy a fiatalok jelentősebb vásárlóerővé érnek, mint a felnőttek? Forrester szerint a tizenévesek nagyobb számban használják majd a Webet vásárlásra, mint a felnőttek, mert ők sokkal kényelmesebbek. Napjainkban a legtöbb 16-22 évest az autóvásárlás, a kollégiumi díj és a házasság foglalkoztatja, a jövőben az Internet is beférkőzik ezen dolgok közé.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50